|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
nee, en je kan ook niet praten als je aan een kruis hangt, en de grond scheurt ook niet open in het echt, en er lopen ook geen demonen rond in het echt... |
|
En ik vond die hele film slaapverwekkend. Maargoed, ik schijn al een vreemde smaak voor films te hebben. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: slaapverwekkend? achjah kan me voorstellen, ging wel die film. na 1 keer gezien te hebben vind ik het ook wel goed, dat met die raaf was wel grappig trouwens |
|
Ben er gisteren heen geweest, maar heb 'm niet helemaal gevolgd |
|
Zo. Ik vond het een leuke film, want mijn bijbelkennis is erg miniem. Ik moet dat nu toch echt maar een keer gaan lezen, een van de leukste stukjes vond ik dat mijn naamgenoot vrij werd gelaten in plaats van Jezus. Ik snap niet echt waarom die joden zo zeuren om deze film, het lijkt wel of die lui altijd iets te zeuren moeten hebben als het om geloof gaat. Ik ga van de week even een van de nieuwere southpark afleveringen bekijken: the Passion of the Jew Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Normaal vind ik southpark niet zo grappig, maar the passion of the jew is echt geweldig! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik moet zeggen dat deze film een ontzettende indruk heeft achtergelaten op mijn netvlies. De wijze van filmen heeft ook zijn steentje daaraan bijgedragen. Alleen vindt ik de gesel-scene ietwat te bruut. Als je de Bijbel leest staat er niets over gesels met kleine stalen mesjes/weerhaken aan de uiteinden. Behalve dat was het een uitstekende film. Mel m'n complimenten!!!!!! ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote: Het staat wel degelijk ergens k zou zo niet weten waar maar ik heb het gelezen We!......Spit!.........Walk!.........What do you say?!?!?!?!?! |
|
Ik meen inderdaad ook dat er bepaalde bijbelvertalingen zijn waarin gesproken wordt van een vogel die de gekruisigde naast jezus lastig valt. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik heb de film zondag gezien, en als ik eerlijk ben vond ik 'm niet zo geweldig. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: jij durft. Ik vond hem ook maar matigjes.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
als je alle poespas eromheen weghaald, en gewoon naar de opzet en het geheel van de film kijkt, kom je erachter dat het gewoon een onzettend slechte film is. |
|
de muziek in de film vond ik trouwens wel erg mooi! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
De muziek vond ik ook niet super. Het is goede filmmuziek, maar daarmee houdt het op. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
gamaamlallaaaam *doefdoef* dat? |
|
Er is zojuist besloten dat ik een date heb en de film ook ga zien! |
|
zomaar een vraagje tussendoor... Worrdt er nou veel popcorn gegeten tijdens de film? Volgens mij hou je tijdens sommige scenes niks binnen. |
|
Er zaten 4 vrouwen ongeveer twee rijen achter mij die 2 van die megabakken moesten wegwerken Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Vrijdag is het zover, ik ben benieuwd. |
|
Net gezien, het was ff goedkoop scoren voor Mel, beetje jezus martelen en de mensen zijn geschokt En dat 3 uur lang ofzo, althans zo leek het. Op een gegeven moment geloofde ik het wel dat ie geleden heeft. Ik voel me ook NUL meer verbonden met de kerk in tegenstellig tot wat de media placht over te brengen. Er zijn meer mensen gekruisigd door de joden/romeinen dan jezus hoor. Huichelaars. Winter is coming |
|
quote: Weer een goed excuus je buur voor je onder te kotsen!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vandaag heb ik hem eindelijk gezien en ik vond het een erg goede film! Ik zou er nog wel meer over kunnen zeggen maar eigenlijk heeft invictis dat al voor mij gedaan met deze post: quote: |
|
the Ketchup of the christ, en zijn moeder had nog zo gevraagd om proper ondergoed aan te doen.... |
|
Gister gezien... vond het wel een lollige film... vooral dat Latijn... dat was meer een kruising van Italiaans en Spaans dan Latijn . Het "twistgesprek" met Satan aan het begin vond ik wel lollig. En het bewerken met die vleeshaakjes enzo vond ik ook wel leuk En natuurlijk het kruisigen zelf... Dat mensen daar een hartstilstand van kunnen krijgen... Wat nep was dat zeg . Heb gelukkig geen last van gelovigen gehad, anders had ik gezegd dat zij zelf schuldig waren geweest en dat ze maar beter naar Satan konden vluchten om daar te gaan branden FREEZE |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |