|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ben erg benieuwd naar deze film ga zo snel mogelijk kijken! |
|
Ik denk dat hij lelijk overschat is, zal hem wel eens op TV zien. |
|
Als je veel van een film verwacht valt die meestal tegen jah. (school of rock, kutfilm) Ik wacht wel tot ik hem een keer zie, ga er niet voor naar de bios. We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
quote: idd, ik ga em zeker ook niet in de bios kijken. Downloaden denk ik wel.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: DAt is dan ook een kinderfilm. |
|
quote: Waarom nou weet kut moslims? Ze willen die film gewoon zien, is dat een misdaad? Ik heb ook een illegale kopie en met mij vele duizenden niet-moslims verspreid over de hele wereld en daar zeg je niks over. Hypocriet. De film valt overigens, zoals ik al heb gezegd, tegen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik ben helemaal geen hypocriet. Ik post gewoon een artikel, en vermeld dan, volledig losstaant van het artikel dat ik Moslims kut vind. Is niks mis mee lijkt me. |
|
ik ben er gisteren naartoe geweest(voorvertoning). zieke film!!!!zeker de moeite waard om naar toe te gaan(als je het niet erg vindt om belaagd te worden door jehova's na afloop ) Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Ziek in welke zin ? waarom is het de moeite (lachen geblazen, spirituele ervaring ,....) ? |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 04-04-2004 16:51] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
helemaal invictus,ik was er met mn deicide,biblebasher-shirt,jehova's gone ballistic!!! en wat de film betreft,als je jezus wil zien lijden,des te meer gaan kijke,zeer realistische verfilming van de kruisgang.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Misschien zelfs enigzins overdreven verfilming van de kruisgang. De evangelisten maken er maar een paar regeltjes aan vuil en gibson martelt lang. erg lang. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
.. zal wel laten weten wat ik er van vond, ik ga waarschijnlijk morgen [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 04-04-2004 16:51] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
is goed,poste dan!!! Expired,Erased and Forgotten |
|
De EO schijnt nu al te onderhandelen om die film uit te mogen zenden. Dat is voor de EO erg bijzonder omdat zij nooit veel om films geven. Het lijkt mij een mooie film die ik zeker ga kijken. De keiharde 'waarheid' ipv het redelijk zoetsappige verhaal van Jesus Christ Superstar en dergelijke. Wat ik gisteren hoorde op tv over The Passion en het publiek dat het trekt maakte me wel een beetje pissed. Volgens die goede man (vraag me niet wie precies) Kwamen er zowel gelovigen als ongelovigen die voor hem ook vanzelfsprekend niets van het christendom of de bijbel afweten. Wat een onzin zeg! Maargoed, het zal mij benieuwen. Subtiel kamerolifantje |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 04-04-2004 16:51] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
Ik denk dat ik morgen eens naar de cinema ga... |
|
die moet je ff in het Mooie mannen met lang haar topique knallen [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 01-04-2004 14:12] |
|
|
Dat is gewoon dé black-metal film van het jaar blijkbaar |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 04-04-2004 16:52] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Arme man. Ik zou bijna medelijden met hem krijgen... |
|
quote: Dat is geen man, dat is god ! Ketter !! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |