|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat mag geloof ik ook als vrouw zijnde Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
tsja dan heb je daar wel last van ja, hahaha |
|
quote: Ik zeg niet dat ik er niet tegen kan, het staat alleen niet garant voor een goede film (dat ik hier nog op reageer... ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: De christenen vinden de marteling en kruisiging van Jezus zeer belangrijk. Het is namelijk een essentieel onderdeel van hun verlossingsverhaal. Zodoende denk ik dat ze dat helemaal niet erg vinden. Net zo min als dat ik denk dat ze boos zijn dat 'de joden het gedaan hebben' aangezien zonder de joden die Jezus aan Pontius Pilatus uitgeleverd hebben zou hun verlossingsverhaal nooit voltooid zijn. Ja in de middeleeuwen was veel anti-semitisme op de 'zij hebben het gedaan' sentimenten gestoeld maar dat had eerder een politieke en economische achtergrond waarbij het e.e.a. aan een religieus kapstok opgehangen is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
is wel lache hoe deze film tot op het bot wordt uitgepluist... keep going..en wie gaan er naar no mercy?!? Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Nee, mens eigen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Op zo'n manier? No fucking way! |
|
geloof me, het gaat letterlijk om iedereen die generaliseert, in 90 % van de gevallen is discrimineren en generaliserende uitingen produceren slechts schuld afschuiven. Je kan geen baan krijgen? Klote Allochtonen! Kan geen lekker mokkel krijgen? Die negers kapen alle meiden weg! Kan niet wonen op de plek waar je wil wonen? Is ingenomen door een herenigd allochtoons gezin! Voel je je niet veilig in deze wereld? Fucking Moslims!!! Wordt je sociaal niet geaccepteerd als metalhead? Fucking Christenhonden!!! Er is niets makkelijkers dan discrimineren... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Dude, ik kan je alleen gelijk geven daarin. Zeker vanwege het feit dat A een neger ben B joods bloed door m,n aderen heb gutsen C ook nog eens een metalhead.. Als het om discrimineren gaat ben ik zeker de laatste die zegt dat alle buitenlanders het land uit moeten omdat het anders te vol wordt. Maar de mentaliteit van het joodse volk doet mij enigsinds walgen. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 06-04-2004 17:53] |
|
quote: dat die christenen het niet kunnen waarderen komt niet door de marteling (niet dat ik zei van wel), ze kunnen die film gewoon niet waarderen net als die Jesus Christ Superstar film |
|
Dit weekend maar eens heen gaan. Ben er wel benieuwd naar eigenlijk. |
|
hmm, ben er ook wel benieuwd naar ja. hopelijk is het net zoiets als Army Of Darkness |
|
quote: Hoe kom je er trouwens bij dat 'de christenen' de film niet kunnen waarderen? Hier gaan ze er met kuddes tegelijk heen van allerlei kerken.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
mogen gelovigen voor de helft van de prijs ? |
|
Nee, gratis zelfs!! Als je lid bent van die kerk that is.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
serieus ????? |
|
Ze hebben al zo weinig geld F*ck hippies |
|
Ja echt. De pinkstergemeente in Vriezenveen (gehucht bij mij in de buurt) organiseerde zoiets.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
lekker met de bijbel onder de arm naar de film |
|
quote: Nee de rede hiervan is, dat het niet klopt. Er zitten dingen in die niet kloppen in tegenstelling tot de bijbel. Net als wat deTolkien boek puristen hebben met de LOTR films. dood |
|
tolkien 's lord of the rings is ook niet veel aan. net zoals de bijbel : saai |
|
Ik vind de bijbel heel wat interessanter dan lord of de rings... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
maar de bijbel blijft langdradig en daarom ook saai. Net als Lord Of Te Rings |
|
Je leest het niet even in een avondje uit inderdaad.. Maar wel boeiend voor evt studie het is toch een historische bron blaat blaat... (ik ga slapen) ~ By the fallen one I shall arise ~ |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |