|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Het Hebreeuwse klonk nog wel... De Romeinen spraken serieus slecht Latijn... FREEZE |
|
quote:Ah zo, ja, helaas erg beroerd! (overigens vond ik het een slaapverwekkende film, dat terzijde) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Het was erg slaapverwekkend... maar de stukjes die ik net aanhaalde waren wel erg leuk . Vooral dat bewerken... FREEZE |
|
quote: Volgens mij was het geen Hebreeuws maar Arameïsch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat is goed te zien bij Spartacus, en weg met gekruisigde slaven ik heb de ilm zelf niet gezien en mij lijken alleen de "horror" stukjes leuk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: De film is zeker de moeite waard om in de bioscoop te zien naar mijn mening, je hebt een inleiding van 5 a tien minuten, en dan begint de lijdensweg die ongeveer tot het einde duurt [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-04-2004 23:07] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Vond em wel goed opzich. ook al ben ik totaal geen christen, toegegeven ik ging eigenlijk voor de bloodspill. Maar zeker de marteling en kruisiging was zeer indrukwekkend. Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
|
Ik heb 'm nog niet gezien, maar ben zeker wel nieuwsgierig geworden na alle shit te hebben gelezen hier dus ik gaat 'm wel eens kijken.Ben wel benieuwd naar de lijdensweg |
|
Ik heb hem ook nog niet gezien... Was nog van plan hem in de bioscoop te gaan kijken, maar volgens mij draait hij al niet meer in de locale bioscoop... Maar wachten tot de DVD er is dan. Overigens heb ik wel mensen gesproken die hem erg indrukwekkend vonden, dus ik ben erg benieuwd wat ik ervan mag verwachten (Niet verklappen hoe 'ie afloopt hoor!!! ) [Dit bericht is gewijzigd door Phantom op 31-07-2004 23:46] All the posers: leave the hall! |
|
Geniale film. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hmf.. vond het boek beter. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: 'Aramees' is het woord... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Gewoonweg een prachtfilm! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |