|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waar is ,t waar de hel is iedereen gebleven topic??? is een KLACHT!!!!! Dank U Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
|
Ja waar is dat topic gebleven? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:ben ik met em eens lain We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: kan je net zo goed ook dit topic daar parkeren. Dank U Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
|
het laatste wat ik hierover wil zeggen is: vecht het maar uit via msn/icq/wat dan ook (of lultopic, als pleeborstel al 50 posts heeft...) maar ga geen andere topics zinloos vervuilen! en nu alleen nog nieuwe serieuze klachten alsjeblieft. Bruce Banner |
|
Dank U Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
|
quote:juist, gooi dat topic nu dan maar weer open... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 28-04-2004 10:19] Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
|
kan iemand de titel van het topic: 4 juni, VADER in Doornroosje wijzigen in: 18 juni, VADER + Nephasth + SoulreaveR in Doornroosje de datum is gewijzigigd en de bands zijn ook bekend nu. vriendelijk bedankt! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Gedaan. |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Mag ik even vragen waar dit bericht voor is verwijderd?? Dank U Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
|
quote:Omdat het compleet nergens op sloeg en in ieder geval geen klacht was en dus offtopic. En als je nu niet heel rap normaal doet dan kun je echt opsodemieteren! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dank U. Maar vertel dat dan ook even tegen de andere users die het nodig vonden om mijn persoontje te belagen. Dank U Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
|
zou iemand het topic: 29 april: Willemeen Live: SoulreaveR + Fertilizer + Je Moeder + Stormrider kunnen veranderen naar: 29 april: Willemeen Live: SoulreaveR + Je Moeder + Engine of Pain + Stormrider bij voorbaat dank [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 28-04-2004 16:33] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:Ja hoor, nu die hoofdletters weg zijn wil ik dat best (Is al gebeurd) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 28-04-2004 19:12] |
|
Waarom is het onzin-topic weer verdwenen??? Heb ik al eens eerder een paar maanden gehad, maar toen bleek dat die 't bij iedereen gewoon al die tijd gedaan had... |
|
quote: |
|
Misschien omdat je jezelf weer opnieuw moet inloggen om in het onzin-topic gedeelte te komen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Waarschijnlijk heeft je browser je cookies opgegeten... (waardoor je niet meer ingelogd bent). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik dacht dat ik blond was... Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |