|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jenje, ontopic graag. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: ON TOPIC! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wedden dat de volgende ban spoedig komt. Als ik die posts daarvoor terug lees. Tering zeg... Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten. |
|
quote: He dat ding van je avatar heb je toch ook een shirt van? Doe mij maar MF! |
|
Juist, vanwege het feit dat ze heerschen. Spijtig dat Valfar een beetje dood is geraakt. Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten. |
|
quote: Probeer eerst eens de serieusheid van sommige klachten in te schatten...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
volgens de frontpage ben ik gebanned |
|
quote: Jij mag dan ook niet op Mastodon nieuws reageren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Oeh! Dat klinkt als een flinke bug.. ik vermoed omdat we die rare kloon van jou hebben moeten bannen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: @helmet, ja die kloon, tsssssss kan echt niet, ben uniek |
|
quote: Ik doelde op de reactie op CoenV eerdere klacht.(>zonder waarschuwing ban) Niet iedereen is als kind flink op zijn achterhoofd gevallen. Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten. |
|
even bugje: in het darkthrone topic heeft dolen als laatste gereageerd (post 550) op pagina 22 (volgens mij instellingen dan), maar als ik op het topic zelf klik staat de post één pagina verder op pagina 23. bugje of gebeurt dit wel vaker? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3241&page=22 [Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 13-05-2004 19:58] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
bugje en gebeurt wel vaker nuttin' to worry bout ... |
|
ah oke, meende al dat dit vaker gemeld is maar kon me het antwoord niet mer herinneren MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Waarom kan ik niet meer in onzin (Bier) topics posten?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
En waarom kan ik in heel veel onzin topics niet meer posten?? Mail me naar mijn adres voor meer info please a.u.b. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: een selectieve ban, cool In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Oh god .... Wat nu? Niet meer in onzin kunnen posten! Misschien heeft Paul eindelijk ingesteld dat alleen mensen in onzin kunnen posten als ze ook minstens voor 50% in Heavy Metal topics gepost hebben |
|
nou nee hoor. Gooi je cookies eens weg of log even in en uit. Dat zou moeten werken. |
|
quote:Helaas, daar heb ik al eens voor lopen lobbyen, maar dat vond niet genoeg gehoor bij Paul I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Harder lobbyen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ach man, alsof jij dan nog ergens mag posten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: kom jij wel eens met een serieuze klacht? ik zie je zo vaak voorbij komen en op andere opmerkingen blaten, maar het is niet vaak opbouwend te noemen... (dit is een klacht idd ) Bruce Banner |
|
quote: Ik vind het jammer dat ik zo ontvangen wordt op dit forum terwijl men altijd zegt dat metalgozers solidair zijn met mekaar. Ik heb eerst zorchvuldig de regels gelezen en je mag geen 'k' zeggen, ik wil graag duidelijk maken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |