|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, kijk, zo heeft elke mod die er BIJNA nooit is wel weer zo'n smoes. Realiseren die mensen zich wel dat zij de overgebleven mods zo enorm voor het blok zetten? |
|
(net op msn) Roy sagt: mag IK ook wat namen noemen ipv Jenje? Lainedil Naleanor: sagt: ja dat mag, je ,) leef je uit kerel Roy sagt: nee, dat lijstje wordt toch veel te lang en lijstjes doen me te veel aan zm denken... *kotssmilie* Bruce Banner |
|
quote:Tja, dat is een voorbeeld van jou nu. Maar het gaat om het algehele plaatje ... er zijn zat mods, maar ze voerne BIJNA geen fuck uit. En allemaal wijzen ze de verantwoordelijkheid naar iemand anders. Daar heb je dus geen fuck aan |
|
oh, ik ga nu koken ... dus ben weg. tsjuss! |
|
Het modden is nog steeds niet goed geregeld, dat komt omdat de uitvoering wordt belemmerd door het eindeloze gemail en wat mag er wel wat mag niet, de grenzen zijn niet duidelijk. Ik hoop dat we binnen kort eens naar een soort punten systeem kunnen gaan waarmee het modereren eenvoudiger wordt. |
|
quote:Toch geen nasi he |
|
quote: Volgens mij zijn er maar weinig fora waar ze het modereren met zoveel regels en onzin regelen, en waar het door al die regeltjes voordurend ruzie en ellende is, ik kan geen positief punt inzien bij dit modbeleid, chaos is het eerst waar ik aan denk, bij het zien van dit. |
|
quote: hahaha nee, dat was varkensvoer voor jou en Saimon Nu lekker tartaartjes met pomme duchesse en een heerlijke salade! Maar on topic: waarom wordt er niet vaart gezet achter een goed systeem (punten lijkt me ook niet handig overigens) |
|
quote: NIet de bedoeling? Hoezo? Sinds wanneer is het verboden om geintjes uit te halen die overigens al eerder door de mod in kwestie uitgevoerd zijn? Wie voelt zich hierdoor geschaad? |
|
quote: Kom Chellie, nu doe je quasi verbaasd, ik kan niet geloven dat jij zo dom bent dat je denkt dat de mods dat goed vinden ... Overigens vind ik niet dat je gebanned had moeten worden, je gedraagt je verder prima. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-05-2004 19:35] |
|
quote: Ik was weldegelijk verbaasd anagezien het hier overduidelijk om een geintje ging die nota bene al lang doodgebloed was tegen de tijd dat Helmet e.e.a. 'ontdekte'. Als dit dagelijks gebeurde en in de serieuze fora (dit was in onzin) dan had ik het volkomen begrepen en was het terecht. Blijkbaar is common sense een schaars goed..... [Dit bericht is gewijzigd door UberHeerscher op 30-05-2004 19:44] |
|
quote:Maar wat moeten we anders doen, even opschonen en vergeten? |
|
quote: In geval van een overduidelijk geinig (dus niet als gekut/geklier) bedoelde topics, ja. Pas als het regelmatig gebeurt is het irritant en zou je maatregelen kunnen treffen. |
|
Nha, Chelman weet dat het fout is nu, en was zich van geen kwaad bewust, unban die jongen gewoon .. dan komt ie iig van die h0m0-nama af die hij nu heeft |
|
Ehm, die reclame banner daar zo rechtsboven... dat is echt noodzakelijk enzo... |
|
Betaal je mee aan serverkosten? |
|
Ohja, nee natuurlijk niet. Dus in principe moet ik hier nu logischerwijs wegblijven |
|
Maar goed, die banner ís verrotte lelijk. Oud Vuil. |
|
Idd, ik opteer voor een 'metal-banner' zoals pakweg iets van Displeased ofzo... dat is niet zo enorm storend... |
|
is eigenlijk wel de ideale oplossing, zo een banner Paul raakt uit de kosten en wij schakelen dat lelijk ding gewoon uit In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
tja we kunnen natuurlijk wel tegen betaling een reclame vrij forum aanbieden, maar dat wil je waarschijnlijk ook niet. |
|
Je zou het wel onder aan de pagina kunnen zetten, zodat het niemand irriteert. was dat eerst niet ook zo? [Dit bericht is gewijzigd door Karin op 31-05-2004 0:24] Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Nou....ik wil daar best voor opteren. Het houdt in ieder geval veel lamlullen weg. |
|
krijg je betaald op basis van het aantal keren dat de banner wordt aangeklikt? ik kan me toch niet voorstellen dat dat vaak gebeurd vanaf een forum... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |