|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jongens niet slowchatten! Dat mag alleen Helmpie en co.! |
|
quote: Helmet is nog niet online geweest. Dit account wordt ook geband zodra hij terug is. |
|
hmmm, jammer, diegenen waar nog een beetje mee te lullen en ouwehoeren valt die worden gebanned? Dreigde het gezelli te worden hier? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik ben er nog? |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hier is dus alle ophef over: |
|
maar dit is toch ook erg!! Neee, alle psychisch niet toerekeningsvatbaren op énen paal, maar tis wel behoorlijk overtrokken.. Zullen we daar een topic over openen? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik vind het anders best geinig "Obras son amores y no buenas razones" |
|
waterfiets hier: Ik anders niet maarja gelukkig heb ik nog 20 andere accounts Red de fietsen de winter door. |
|
waren die reclame banners er altijd al? |
|
quote: Bannen ze aan de hand van je mailaccount of je ZM account? [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 30-05-2004 18:01] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: hoe erg kunnen mensen zich vervelen. get a life, ofzo. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ja, volgens mij is alleen de plaats veranderd. |
|
quote: Kunnen ze hun IP-adres niet blokkeren ofzo? Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Je weet dat dat niet de bedoeling is ... Dus dan niet zo zeuren dat je dan op je flikker krijgt .. Mij irriteert meer de manier waarop mods de users aanspreken, zelfs mijn lerares op de kleuterschool deed niet zo uit de hoogte... Wanneer worden de lame-ass mods trouwens eens uit hun functie geflikkert? |
|
mag je meteen even een lijstje van jouw lame-ass mods neerknallen, meneer! Bruce Banner |
|
Dat zijn de mods die niets doen ... voel je je soms aangesproken? |
|
Waarom zijn al die topics weg? Ik had wel ff willen loeren. En lachen. Maar goed dat ik toen al lag te rusten. Oud Vuil. |
|
quote: nee, ik ben benieuwd wie jij een lame-ass mod vindt... noem eens ene paar namen als je wil... Bruce Banner |
|
quote:Ok, maar niet gaan huilen he. Slechte mods: - Beli Mawr (zit nagenoeg alleen maar in lultopic en doet NOOIT wat, zelfs als ie het weet) - Sappie en Zillah: zijn er nooit - Morgil : doet nooit niets - Fire : is er bijna nooit Ik vind er nu 1 echte goede en dat is Helmet, en die wordt door zijn collega-mods keihard in de kou gezet, aangezien hij alle klappen op kan vangen aangezien hij wel doet wat moet. Daardoor lijkt het alsof zijn acties uit de lucht komen vallen. Overigens vind ik het nog steeds raar dat er een aantal mods zijn die tegen mij zeggen dat ze de regels zelf niet ondersteunen, en dat die regels nog steeds uitgevoerd worden. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-05-2004 18:45] |
|
quote:Ben er wel |
|
quote:Goed lezen |
|
quote:Hehe, ja nu heb je wel gelijk. Druk met stage en dergelijke komt wel weer verandering in. Nog 4 weekjes |
|
Er staat toch BIJNA nooit .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |