![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Taken care of ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 11-05-2004 19:59] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: sorry, foutje, shit happens, kan gebeuren. zal de volgende keer *iets* beter opletten. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
hihi ![]() |
|
![]() Wees gerust, als de kindjes straks slapen komt het fototopic zo weer terug! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
overdenkt om hier zn foto in zusterpakje te plaatsen ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
*overdenkt, na het lezen van de eerste post, om de banknop nog even op te poetsen voor ie weer gebruikt kan worden* M.a.w. ontopic en serieuze klachten gaarne! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Bij mij laden de mapjes telkens niet, en zie ik vierkantjes met een wit randje eromheem... Is dat normaal? ![]() |
|
Gewoon een vraag: Waarom mag het nachtbrakers-topic niet meer bestaan? Voor zover ik weet was er altijd zo'n topic, of is dit bij het sluiten van het vorige topic beslist? Ook ok hoor.. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Omdat het eigenlijk niet meer dan een tweede lultopic was en uiteindelijk sommige figuren het zelfs overdag als lultopic gingen gebruiken hebben we besloten dat nachtelijk gelul net zo goed in het lultopic kan. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ah, okido ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Wil iemand de topic Slachtvelden | Films veranderen in Slagvelden | Films? Dank u. Waarom past dit alles eigenlijk niet in het algemene filmtopic? ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 12-05-2004 8:33] F*ck hippies ![]() |
|
quote: dan in ieder geval "Veldslagen | Films" en niet "Slagvelden | Films". want het ging om de veldslagen, niet om de staat van het veld na de slag ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nog bedankt voor ban zonder officiele waarschuwing. ![]() |
|
quote: En nog een grote bek ook? Wil je nog een ban??? ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ik moet uitkijken hier met het huidige nazibeleid, dus laat ik maar vriendelijk blijven. ![]() |
|
quote:Met zulke uitspraken wel gezien het politieke geloof vd mod's ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Dank Chelman! Ik dacht dat ik de enige was die dat nog kende! Klachten gaarne! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Sorry Helmet, ik heb geen klachten .. ![]() |
|
quote: Ik wel, kan Jenje geband worden wegens veelvuldig offtopic en inhoudsloos slowchatten? Zie hierboven voor een recent voorbeeld... ![]() Zenial ![]() |
|
quote:ja! graag! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |