![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eerder bijdehand "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
In ieder geval heeft de PvdA het beginselprogramma zodanig opgesteld dat ze er alle kanten mee op kunnen draaien, zowel richting VVD als richting Groen Links. Wat zegt dat over de eigenwaarde van zo'n partij? no text supplied ![]() |
|
dat het visieloze hippies zonder ruggegraat zijn. ![]() |
|
quote:kom eens op ICQ joh ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Visieloos? Check! Geen ruggegraat? Check! Hippies? Mwah, denk allang niet meer. ![]() |
|
Marijnissen betichtte de PvdA (en met name Wouter Bos) al een hele tijd geleden van draaikonterij. Volgens mij hebben ze die eigenschap als uitgangspunt genomen voor dit nieuwe beginselprogramma. Ach ja. Weer een grijze muis tussen de velen. Dat de PvdA al lang niet meer de partij van voor de arbeiders was, is al langer dan vandaag bekend. ![]() |
|
Yep ![]() |
|
quote: het is beter, ook voor de ( toekomstige )werknemers , als de PvdA en andere linkse partijen ook rekening houden met de (wensen van de )werkgever en met stimuleren van (innovatief )ondernemerschap en zo creeren van maatschappelijk relevant werkgelegenheid , [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-05-2004 3:15] ![]() |
|
quote: Hippies zeker niet "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Dat klopt, hippies kan je nog een naïve jeugdigheid toedichten. De PvdA is gewoon een bewust naar macht snakende rood bolwerk wat zich tijdelijk als een wolf in schaapskleren voordoet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: dus jij respecteert de SP meer aangezien die "open en bloot" rood en links zijn? ![]() |
|
quote: Nee. Alle stromingen die het individu wegcijferen ten gunste van een of ander 'collectief' genieten geen respect van mij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ach jee.. De jeugdtrauma's komen weer bovendrijven.. Ga daarover zitten huilen op een Pools metalforum als je wilt in plaats van een situatie die totaal niet vergelijkbaar is met de onze op ons politieke stelsel te projecteren als je wilt.. ![]() |
|
Ik zie niet direct waar je mij een referentie naar Polen heb zien doen in deze discussie, maar OK. Verder zie ik niet direct waarom ik geen mening over bepaalde stromingen zou kunen hebben alleen omdat ik ze zelf eerder heb meegemaakt? ![]() FYI..mijn achtergrond heeft met mijn standpunten bijzonder weinig mee te maken, zeker in economische zin. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
In dit topic dan wellicht niet maar de tendens van de afgelopen 2 jaar hier is wel zo'n beetje dat je elke gelegenheid aangrijpt om alles wat linkser dan het CDA is genadeloos af te branden door aan te geven hoe gevaarlijk het allemaal wel niet is en dat je dat aan den lijve hebt ondervonden of zit ik er nu heel ver naast? Als je dan ook nog enig realiteitsbesef zou hebben dan zou je weten dat de PvdA al lang geen "rood bolwerk" meer is gezien hun gematigde en draaikonterige optreden van de laatste paar jaar. Machtsbelust gaat me toch ook wat te ver want op dat punt gaat dat ook zeker op voor 2 andere grote partijen in ons land alsmede de volgelingen van een kale idioot met een veel te grote bek dus dat is niet typisch iets wat de PvdA aan te rekenen valt. ![]() |
|
quote: Je zit er in zoverre naast dat ik bewust maar in een topic de kans hebt aangegrepen om mijn achtergrond bij te halen. Verder heb je gelijk ik brand bepaalde ideologieën af maar ik roep niet telkens dingen over mijn achtergrond. Ik probeer dat doorgaans bewust te vermijden. quote: En daarin verschillen we van mening. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Jammer dat je over het hoofd ziet dat het in het algemeen net andersom is. Het collectief helpt het individu. en je weet dat ik een sterk voorstander ben voor natuurbescherming. dan moet zo nu en dan (en waar hebben we het in Nl nu in godsnaam over, 95 % is al volledig ingericht ten bate van de bevolking) maar eens een individu wijken voor hogere belangen (iets wat wel kan als er zware industrie wordt aangelegd). ![]() |
|
quote: dat snap ik niet. Geen mens is 100% links of rects (tenzij je een karikatuur bent). probeer ten minste eens iets aansprekends te vinden in de andere ideologie. (zelfs ik bewonder bepaalde dingen in kapitalisme). zomaar afzieken omdat het links of rechts is heeft toch geen zin als je de discussie aan wilt gaan ( en dat neem ik dan maar aan, of wil je niet meer met mij praten ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-05-2004 12:15] ![]() |
|
En wat betreffende mijn punt over het machtsbeluste? Verder heeft Atilla mooi gesproken. ![]() |
|
quote:Wat mij hekelt zijn aanhangers van de linkse gedachtenpolitie. Terwijl ze spreken over vrijheid van meningsuiting, trachten ze eenieder die het linkse gedachtengoed niet aanhangt mentaal te onderdrukken. Ons politiek stelsel stoomt regelrecht op een semi-communistisch systeem, zoals tot voor kort in Zweden, of nog erger, en onderdrukking van het individu af, tenzij 'rechts' blijft regeren. Ons politiek stelsel is WEL te vergelijken met andere politieke stelsels, en laten we het ook vooral vergelijken om bepaalde politieke systemen te voorkomen die in andere landen aan de macht zijn geweest. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:En daar reken je mij ook onder? ![]() |
|
quote: Er is een aardig groot verschil tussen in het belang van anderen denken en het communisme Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote:Dat kan ik niet bepalen aan de hand van 1 post. Het is niet te hopen voor je dat je er deel van bent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Er is ook een verschil tussen saamhorigheid en gedwongen solidariteit. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |