IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het nieuwe beginselprogramma van de PvdA Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-09-2006 19:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2006 19:06 schreef spectre het volgende:
De kale Fortyun dus ook niet, ergo: Nazi in jouw optiek. OWNED
Je mag het van mij best over een kale Fortuyn hebben en weet ik wat voor vergelijkingen maken, maar Judge M. had het nogal respectloos over zijn dood.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2006 19:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Marijnissen met Mao vergelijken vind ik ook respectloos


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-09-2006 20:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Respect is gay en overrated.



Dat zou jij en Misanthrope ook trouwens, toch moeten weten .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-09-2006 21:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 september 2006 19:00 schreef Misanthrope het volgende:
'Ich habe es nicht gewüßt.'

Alle nazi's vrijgesproken, nazisme is weer cool!


Hoeveel doden heeft de SP dan op haar geweten?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 0:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2006 20:52 schreef M. het volgende:
Respect is gay en overrated.



Dat zou jij en Misanthrope ook trouwens, toch moeten weten .
Van mij mag je dan ook iedereen een gaye Nazimao noemen hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 0:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 0:20 schreef spectre het volgende:
gaye Nazimao
hehehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 0:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Das een Chinees die erg verwijfd met een rechterhandje loopt te wapperen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 0:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 0:24 schreef spectre het volgende:
Das een Chinees die erg verwijfd met een rechterhandje loopt te wapperen

Of een in leder gehulde Chinees die zijn (mannelijke) arbeiders dwingt zijn modieuze ontwerpen van de nieuwe hakenkruizen te fabriceren door ze met een voetlange rubberen dildo te 'bewerken'...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 0:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

"Ik heb er zin an"


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 0:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 0:29 schreef spectre het volgende:
"Ik heb er zin an"

Er moet ook Mao in!

"Ik heb el zin an"


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 0:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2006 21:27 schreef Mutilator het volgende:
Hoeveel doden heeft de SP dan op haar geweten?


Zo'n 100 miljoen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 0:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-09-2006 10:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2006 21:27 schreef Mutilator het volgende:
Hoeveel doden heeft de SP dan op haar geweten?
Heeft elke nazi doden op zijn geweten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 11-09-2006 11:13 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2006 23:42 schreef Mutilator het volgende:
Wat stem jij dan waarde Bonnie en waarom ask vraguh mag?

Ik vind iig 2 beslissingen van de PVDA toendertijd zo fout dat ze van mij van harte mogen worden teruggedraaid; het samenvoegsel genaamd VMBO en de privatisering van de NS (allebei Netelenbos).




Ik heb nog geen idee. Normaal gesproken is het VVD, maar kleine kans dat ik deze keer daar op ga stemmen.
Als ik het tzt. echt niet meer weet, dan ga ik voor onze lolbroek Geert Wilders.




Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-09-2006 11:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2006 19:17 schreef spectre het volgende:
Marijnissen met Mao vergelijken vind ik ook respectloos


M&M verdienen dan ook beide geen respect


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2006 11:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2006 18:28 schreef Mutilator het volgende:
De nazi vergelijking klinkt me nogal mank in de oren aangezien de SP niet afgerekend kan worden voor de daden van een ander, omdat ze dus vroeger dat gedachtengoed hebben aangehangen.

Afgezworen oftewel achterhaald dus, ergo; de vergelijking die spectre maakt nav Fortuyn 'respectloosheid' is terecht.


Afgezworen oftewel achterhaald lijkt me een grote versimpeling. Ik kan me een TV interview herinneren van Marijnissen's beginperiode als medialieveling. Toen zei hij iets in de strekking van: 'Het liefst zouden we nog steeds die idealen nastreven maar het is momenteel politiek niet haalbaar.' Oftewel hij heeft het alleen om praktische redenen naar buiten toe afgezworen maar zou dus waarschijnlijk niet schromen om zijn voorbeeld te volgen.

De CP'86 en allerlei andere extreemrechtse organisaties worden WEL op basis van de daden van een ander afgerekend....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2006 11:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 11:44 schreef Chelman het volgende:
Afgezworen oftewel achterhaald lijkt me een grote versimpeling. Ik kan me een TV interview herinneren van Marijnissen's beginperiode als medialieveling. Toen zei hij iets in de strekking van: 'Het liefst zouden we nog steeds die idealen nastreven maar het is momenteel politiek niet haalbaar.' Oftewel hij heeft het alleen om praktische redenen naar buiten toe afgezworen maar zou dus waarschijnlijk niet schromen om zijn voorbeeld te volgen.



ik meen me een citaat van jou te herinneren: "alleen een paard (of zoiets) veranderd nooit van gedachten". Dat lijkt mij hier meer gepast. Of als je toch altjd het verleden van ene politiek persoon tegen hem/haar wilt blijven gebruiken, hoe zit het dan met Zalm de PVDA-er.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2006 12:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 11:55 schreef attila_de_hun het volgende:
ik meen me een citaat van jou te herinneren: "alleen een paard (of zoiets) veranderd nooit van gedachten". Dat lijkt mij hier meer gepast. Of als je toch altjd het verleden van ene politiek persoon tegen hem/haar wilt blijven gebruiken, hoe zit het dan met Zalm de PVDA-er.


Een koe was het. Je hebt overigens gelijk, ware het niet dat: 'Het liefst zouden we nog steeds die idealen nastreven maar het is momenteel politiek niet haalbaar.'....


Tsja....dat werpt een andere licht op de zaak.

edit: Daarnaast is er een verschil tussen het aanhangen van verschillende partijen die hoogstens over bepaalde zaken een andere visie hebben en het BEWUST aanhangen van een moorddadig regime.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-09-2006 12:04]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 13:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee Chelman, je bent er vakkundig uitgeluld door Atilla


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-09-2006 13:26 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Zullen we het weer over de partij voor de allochtonen hebben?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2006 13:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:26 schreef Argus het volgende:
Zullen we het weer over de partij voor de allochtonen hebben?

begin maar.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-09-2006 13:28]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-09-2006 13:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wouter Boslim heeft toch zóóóóóó'n lekker aarsje! Vind je ook niet, Argus?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 13:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:26 schreef Argus het volgende:
Zullen we het weer over de partij voor de allochtonen hebben?
Hagenaar, foei


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-09-2006 13:30 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:28 schreef Misanthrope het volgende:
Wouter Boslim heeft toch zóóóóóó'n lekker aarsje! Vind je ook niet, Argus?


Die man is netjes getrouwd net voor de verkiezingen om dat soort speculaties uit de wereld te helpen. Ridiculiseer mijn olie vrind niet !

@Spectre: HageNEES.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 13:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dit forum kan zoveel beter!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen