![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Marijnissen met Mao vergelijken vind ik ook respectloos ![]() |
|
Respect is gay en overrated. Dat zou jij en Misanthrope ook trouwens, toch moeten weten ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Hoeveel doden heeft de SP dan op haar geweten? ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Van mij mag je dan ook iedereen een gaye Nazimao noemen hoor ![]() |
|
quote:hehehe ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Das een Chinees die erg verwijfd met een rechterhandje loopt te wapperen ![]() ![]() |
|
quote: Of een in leder gehulde Chinees die zijn (mannelijke) arbeiders dwingt zijn modieuze ontwerpen van de nieuwe hakenkruizen te fabriceren door ze met een voetlange rubberen dildo te 'bewerken'... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
"Ik heb er zin an" ![]() |
|
quote: Er moet ook Mao in! "Ik heb el zin an" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Zo'n 100 miljoen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Heeft elke nazi doden op zijn geweten? ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ik heb nog geen idee. Normaal gesproken is het VVD, maar kleine kans dat ik deze keer daar op ga stemmen. Als ik het tzt. echt niet meer weet, dan ga ik voor onze lolbroek Geert Wilders. ![]() ![]() |
|
quote: M&M verdienen dan ook beide geen respect Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Afgezworen oftewel achterhaald lijkt me een grote versimpeling. Ik kan me een TV interview herinneren van Marijnissen's beginperiode als medialieveling. Toen zei hij iets in de strekking van: 'Het liefst zouden we nog steeds die idealen nastreven maar het is momenteel politiek niet haalbaar.' Oftewel hij heeft het alleen om praktische redenen naar buiten toe afgezworen maar zou dus waarschijnlijk niet schromen om zijn voorbeeld te volgen. De CP'86 en allerlei andere extreemrechtse organisaties worden WEL op basis van de daden van een ander afgerekend.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ik meen me een citaat van jou te herinneren: "alleen een paard (of zoiets) veranderd nooit van gedachten". Dat lijkt mij hier meer gepast. Of als je toch altjd het verleden van ene politiek persoon tegen hem/haar wilt blijven gebruiken, hoe zit het dan met Zalm de PVDA-er. ![]() |
|
quote: Een koe was het. ![]() Tsja....dat werpt een andere licht op de zaak. edit: Daarnaast is er een verschil tussen het aanhangen van verschillende partijen die hoogstens over bepaalde zaken een andere visie hebben en het BEWUST aanhangen van een moorddadig regime. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-09-2006 12:04] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nee Chelman, je bent er vakkundig uitgeluld door Atilla ![]() ![]() |
|
Zullen we het weer over de partij voor de allochtonen hebben? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: begin maar. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-09-2006 13:28] ![]() |
|
Wouter Boslim heeft toch zóóóóóó'n lekker aarsje! Vind je ook niet, Argus? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Hagenaar, foei ![]() |
|
quote: Die man is netjes getrouwd net voor de verkiezingen om dat soort speculaties uit de wereld te helpen. Ridiculiseer mijn olie vrind niet ! @Spectre: HageNEES. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Dit forum kan zoveel beter! ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |