![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Overigens draaide hij vorige week op het Utrechts film festival al. Helaas toen gemist. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Morgen dus in alle bioscopen. Ik ben heel benieuwd, ik wil 'm zéker in de bioscoop gezien hebben. ![]() |
|
En anders? ![]() |
|
pleegt ie ook zelfmoord. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Haal ik m'n vader erbij. ![]() |
|
Ik heb al een paar trailers gezien van de film. Veelbelovend! Ik MOET 'm echt gaan kijken! Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Die werkt bij de politie? Suck my piss ![]() |
|
Heeft een eigen bioscoop? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Werkt bij de Mc Donalds? ![]() |
|
Is zijn broer? ![]() |
|
Is heel sterk. ![]() |
|
Maakt iets in de achtertuin. ![]() |
|
Familiegraf? ![]() |
|
Hm, bijna een pagina over m'n pa. :') Hier, een vette versie van Venus in Furs, uitgevoerd door John Cale. http://www.youtube.com/watch?v=tYTj8LprBNw ![]() |
|
Ik wist niet dat dit het" vertel iets over diegene boven je topic " is ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ontopic! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
M`n stille hint is dus begrepen ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ik heb vandaag er een volledige cd van moeten horen op mijn werk, en ik trek het verdomde slecht.ik snap niet wat er zo goed moet zijn aan die simpele pop deuntjes. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Simpele popdeuntjes ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 11-10-2007 18:24] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Het feit alleen al dat je het 'simpele popdeuntjes' noemt. ... ![]() |
|
Al die hardcore rotzooi die Mental wegluistert is 10x simplerer. In zowel muziek als teksten ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Ach man,hou je klep. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Duidelijk nog nooit hardcore geluisterd, aap. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Is te simpel voor me :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |