|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, nee, dat dan weer niet. Ik vraag me alleen af wat VivaHate dan precies verwachtte van de film. |
|
Nou, ik verwachte een film over Ian Curtis eigenlijk... Die kreeg ik te zien en die viel me wat tegen... We don't take it, we just fake it... |
|
Geen happy end zeker? :') |
|
quote: Zeker een briljante film! Signature |
|
quote: Zo, gisteravond Control gezien in Diksmuide, wat een goede film, heel erg mooie verfilming van het leven van Ian , erna was er nog een concert van Krank die allemaal nummers bracht van Joy Division, helaas veel te lang achteraan gestaan waar er weinig plaats was. Tegen het eind toch maar vanvoor gestaan en helemaal door het lint gegaan tijdens Transmission Heerlijke avond/nacht was het (doch maar vier biertjes gedronken tussen 8uur en 5:30 deze morgen) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Voor Enschedeers (of omgeving): We gaan Control nog een weekje draaien in Concordia, van 7-12 februari. |
|
was gister een film over op NL 2 Ik kende de hele band niet, dacht dat het een soort Spinal Tap film was, maar nu schijnt het dus echt te zijn die knettergekke lui? haha te gek |
|
Heb ik ook stukjes van gezien, met de Sex Pistols, Buzzcocks enzo. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ja, geniale film was dat. Vaaaaaaag vooral. '24 Hour Party People' was het. Supervet. |
|
Heb zojuist ook Control gekeken! Mooie film, maar wel een beetje 'vlak'. Nu weer muziekjes van JD luisteren Inter faeces et urinam nascimur |
|
Heel mooi! In een Antwerpse cinema gezien. Geen oog bleef droog,hoewel iedereen al vooraf wist wat met Ian ging gebeuren... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik heb em in groningen gezien. Erg mooie film. En multifunctioneel zo een touw. edit;typaids [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-02-2008 19:11] Suck my piss |
|
Gisteravond in Dynamo de JD tribute band Closer To Curtis gezien. Was heel erg goed Aanrader! |
|
Suck my piss |
|
Heb 'm nu op dvd binnen, binnenkort maar weer eens kijken. |
|
Ik las vannochtend in de krant dat iemand deze week de grafsteen van Ian Curtis heeft gestolen. |
|
ja hoor. wat moet je daar nou weer mee. Aan je vrienden laten zien in de kroeg en dan thuis naast de tv zetten. Suck my piss |
|
ebay! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Zou Ian niet gewoon opgestaan zijn voor de reunieherfstour 2008 van Joy Division, aangezien New Order nu ook op z'n gat ligt heeft de rest ook weer tijd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Zit er dik in. |
|
Gister film weer gezien, blijft briljant. @Mark: ik dacht dat hij gecremeerd was? |
|
Klopt volgens mij, maar er ligt in ieder geval een gedenksteen in Macclesfield. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik las in ieder geval net dat die steen gestolen is ja. Ernstig. |
|
Heeft nog lang geduurd dan, pas na 28 jaar. Zou het met de toenemende populariteit door Control komen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |