|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
"Ik ga hard Patrick" Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
dude i'm trippin balls IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: 10 scenepoints voor degene die ziet welk nummer wordt gespeeld. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Volgens mij She's Lost Control. |
|
Toppie Meid! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Aight, jeweetzellef. |
|
Maar even deze (geniale) cover van Year of No Light spammen, geweldige cover. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
|
|
Zeer vet is die cover van YoNL inderdaad. |
|
Schitterend cover van Woven Hand. Hieronder volgen enkele van mijn favoriete Joy Division covers door andere bands. José González - Love Will Tear Us Apart Grace Jones - She's Lost Control (Long Version) Therapy? - Isolation (schitterend drumwerk) Warrior Soul - Interzone Face To face - Interzone Moby - New Dawn Fades Low - Transmission [Dit bericht is gewijzigd door Ferdinand op 05-05-2010 2:23] |
|
Voor de Joy Division fanaten. Het debuut van Dead Can Dance is haast een ode aan Joy Division, en daarnaast ook enorm gaaf! |
|
Joy division mag, kun en moet je gewoon niet nadoen. Als je er nou een eigen draai aan geeft kan het nog wel leuk zijn voor een nummertje, dan pretendeer je tenminste niet iets te zijn dat je niet bent. En als je het niet puur voor de lol doet ben je al helemaal fout bezig. Wat zijn dit voor fuckers? Evil Dick |
|
Dead Can Dance is later dan ook hun eigen weg ingeslagen. Van Dark Wave naar renaissance naar wereldmuziek. |
|
Ik heb Peter Hook live gezien (als band) vrij matig eigenlijk, vooral als zanger New Order is ook niet je dat en Monaco is al helemaal bag signature |
|
new order heb ik nooit wat aangevonden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Joy Division blijft sowieso geniaal. Closer, een van de beste albums ooit. Die laatste drie nummers, zo somber en intens. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 01-12-2012 21:58] |
|
signature |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Yay Joy Division! \m/ Vorig weekend nog de "Closer" elpee aangeschaft én The Cure's Faith kerel in die platenzaak "Zo... twee lekker zomerse plaatjes?" |
|
quote: Haha, mooie opmerking Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |