|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit is echt een behoorlijk domme opmerking, en ik hoef volgens mij niet uit te leggen waarom. |
|
quote:leg maar eens uit wat er zo dom aan is, jochie. ik ben benieuwd. Fuck the world and fuck you |
|
quote: quote: Leer eens normaal discussiëren, fucking imbeciel. Jij bekritiseert een, naar onze mening, fantastische band. Althans, onder 'bekritiseren' versta ik doorgaans beargumenteerde kritiek. Jij spuwt een totaal onzinnige mening zonder ook maar enige uitleg te geven. Als daar vervolgens weerstand op komt, moet iedereen z'n bek houden en word je 'jochie' genoemd. |
|
quote:En uitgerekend jij hebt het over normaal doen...lees je post eens door, JOCHIE. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als iemand hier niet vies is van discussies ben ik het wel, dat jij echter niet begrijpt waarom ik 'fucking imbeciel' in m'n bericht heb geplaatst, mankeert er daadwerkelijk iets aan je interpretatievermogen, 'knul'. |
|
quote:bekijk het joh, verder. Fuck the world and fuck you |
|
Bedankt dat je m'n punt even bevestigt! |
|
quote:. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 11-10-2007 22:37] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Omdat je, als muziekliefhebber, de muziek van een legendarische en invloedrijke band als Joy Division met een zeer respectabel oeuvre niet af kunt doen als zijnde 'simpele popdeuntjes'. Dat je de muziek kut vindt moet je zelf weten, maar je kunt niet met goed fatsoen beweren dat de bandleden niet muzikaal onderlegd waren en in die tijd absoluut grensverleggend bezig waren. Een omschrijving als 'simpele popdeuntjes' getuigt simpelweg van weinig muzikale kennis. |
|
quote: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 11-10-2007 22:39] |
|
quote:Maar is wel mijn mening, over die muziek.kan ik verder niks aan doen,dat jullie het allemaal zo geweldig vinden en ik die hele joy divison verering hier niet snap. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou mooi ja, kun je nu mooi naar een topic van een band waarvan je de muziek wel mooi vind. |
|
quote:laat ik dat maar doen ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jaaaa zien!! |
|
quote: en piet roept A en sjonnie zegt B, weer een oetlul die kees heet gaat zich er mee bemoeien, en toen ging Ian Curtis een band beginnen. Suck my piss |
|
Simplerer... Heerschend woord! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
We hebben 'm gisteravond in Leiden gezien...wat een bril-jan-te film!! Echt fantastisch gedaan. Ontzettend knap hoe die film enorm de moeite waard is, ook al ken je het hele verhaal achter Ian Curtis al. Het valt overigens ook duidelijk te zien dat Anton Corbijn een topfotograaf is, als je op elk willekeurig moment de film zou pauzeren, zou je een fantastische foto hebben. Echt een aanrader! ER: +1. |
|
Niemand nog gezien? |
|
zit ergens bovenin de planning.. die andere 'documentaire' was ook erg lekker... ben zeer benieuwd... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: ? |
|
24 Hour Party People In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja, vrijdag. Ik keek er erg naar uit (ben al lange tijd Joy Division-fan). De film viel me eigenlijk tegen. Fraai geschoten, muziek in orde, aardig spel, maar het raakte me niet. De film duurde me te lang en was soms ronduit saai. Daarnaast vond ik dat Corbijn 't uiteindelijk toch té mooi wilde doen, zeker het einde vond ik erg corny. Het gedeelte over Joy Division in 24 Hour Party People raakte me een stuk meer. We don't take it, we just fake it... |
|
Iets zegt me dat je met verkeerde ogen naar de film hebt gekeken, ik vond 'm absoluut briljant. Ik ben benieuwd wat andere 'normale mensen'* van de film gaan vinden. * Dus anderen dan de experts op Cannes die de film met een prijs bekroonden. |
|
verkeerde ogen? hoe had ik 'm dan moeten kijken? We don't take it, we just fake it... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |