IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Joy Division Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-10-2007 18:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 18:28 schreef spectre het volgende:
Is te simpel voor me :')
vast wel.lekker boeiend verder.


Fuck the world and fuck you


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-10-2007 22:09 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 18:07 schreef mental het volgende:
simpele pop deuntjes.


Dit is echt een behoorlijk domme opmerking, en ik hoef volgens mij niet uit te leggen waarom.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-10-2007 22:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:09 schreef nuclearwarfare het volgende:
Dit is echt een behoorlijk domme opmerking, en ik hoef volgens mij niet uit te leggen waarom.
leg maar eens uit wat er zo dom aan is, jochie. ik ben benieuwd.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-10-2007 22:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 18:26 schreef mental het volgende:
Ach man,hou je klep.

quote:
Op 11 oktober 2007 22:20 schreef mental het volgende:
leg maar eens uit wat er zo dom aan is, jochie. ik ben benieuwd.


Leer eens normaal discussiëren, fucking imbeciel. Jij bekritiseert een, naar onze mening, fantastische band. Althans, onder 'bekritiseren' versta ik doorgaans beargumenteerde kritiek. Jij spuwt een totaal onzinnige mening zonder ook maar enige uitleg te geven. Als daar vervolgens weerstand op komt, moet iedereen z'n bek houden en word je 'jochie' genoemd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-10-2007 22:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:28 schreef WhiteRider het volgende:
Leer eens normaal discussiëren, fucking imbeciel. Jij bekritiseert een, naar onze mening, fantastische band. Althans, onder 'bekritiseren' versta ik doorgaans beargumenteerde kritiek. Jij spuwt een totaal onzinnige mening zonder ook maar enige uitleg te geven. Als daar vervolgens weerstand op komt, moet iedereen z'n bek houden en word je 'jochie' genoemd.
En uitgerekend jij hebt het over normaal doen...lees je post eens door, JOCHIE.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-10-2007 22:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:30 schreef mental het volgende:
En uitgerekend jij hebt het over normaal doen...lees je post eens door, JOCHIE.


Als iemand hier niet vies is van discussies ben ik het wel, dat jij echter niet begrijpt waarom ik 'fucking imbeciel' in m'n bericht heb geplaatst, mankeert er daadwerkelijk iets aan je interpretatievermogen, 'knul'.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-10-2007 22:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:31 schreef WhiteRider het volgende:
Als iemand hier niet vies is van discussies ben ik het wel, dat jij echter niet begrijpt waarom ik 'fucking imbeciel' in m'n bericht heb geplaatst, mankeert er daadwerkelijk iets aan je interpretatievermogen, 'knul'.
bekijk het joh, verder.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-10-2007 22:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Bedankt dat je m'n punt even bevestigt!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-10-2007 22:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:34 schreef WhiteRider het volgende:
Bedankt dat je m'n punt even bevestigt!
.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 11-10-2007 22:37]


Fuck the world and fuck you


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-10-2007 22:37 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:20 schreef mental het volgende:
leg maar eens uit wat er zo dom aan is, jochie. ik ben benieuwd.


Omdat je, als muziekliefhebber, de muziek van een legendarische en invloedrijke band als Joy Division met een zeer respectabel oeuvre niet af kunt doen als zijnde 'simpele popdeuntjes'. Dat je de muziek kut vindt moet je zelf weten, maar je kunt niet met goed fatsoen beweren dat de bandleden niet muzikaal onderlegd waren en in die tijd absoluut grensverleggend bezig waren. Een omschrijving als 'simpele popdeuntjes' getuigt simpelweg van weinig muzikale kennis.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-10-2007 22:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:35 schreef mental het volgende:
ga maar dood ook als het even kan.

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 11-10-2007 22:39]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-10-2007 22:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:37 schreef nuclearwarfare het volgende:
Omdat je, als muziekliefhebber, de muziek van een legendarische en invloedrijke band als Joy Division met een zeer respectabel oeuvre niet af kunt doen als zijnde 'simpele popdeuntjes'. Dat je de muziek kut vindt moet je zelf weten, maar je kunt niet met goed fatsoen beweren dat de bandleden niet muzikaal onderlegd waren en in die tijd absoluut grensverleggend bezig waren. Een omschrijving als 'simpele popdeuntjes' getuigt simpelweg van weinig muzikale kennis.
Maar is wel mijn mening, over die muziek.kan ik verder niks aan doen,dat jullie het allemaal zo geweldig vinden en ik die hele joy divison verering hier niet snap.


Fuck the world and fuck you


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-10-2007 22:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:40 schreef mental het volgende:
Maar is wel mijn mening, over die muziek.kan ik verder niks aan doen,dat jullie het allemaal zo geweldig vinden en ik die hele joy divison verering hier niet snap.


Nou mooi ja, kun je nu mooi naar een topic van een band waarvan je de muziek wel mooi vind.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-10-2007 22:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:43 schreef MMayo het volgende:
Nou mooi ja, kun je nu mooi naar een topic van een band waarvan je de muziek wel mooi vind.
laat ik dat maar doen ja.


Fuck the world and fuck you


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-10-2007 22:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2007 8:52 schreef Schaffelaer het volgende:
Voor wie het nog niet wist... vandaag in premiere dus...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Control:_The_Ian_Curtis_Film
http://www.imdb.com/title/tt0421082/


Jaaaa zien!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-10-2007 19:39 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 11 oktober 2007 18:26 schreef spectre het volgende:
Al die hardcore rotzooi die Mental wegluistert is 10x simplerer. In zowel muziek als teksten


en piet roept A en sjonnie zegt B, weer een oetlul die kees heet gaat zich er mee bemoeien, en toen ging Ian Curtis een band beginnen.


Suck my piss


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-10-2007 19:42 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Simplerer...

Heerschend woord!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-10-2007 13:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

We hebben 'm gisteravond in Leiden gezien...wat een bril-jan-te film!!

Echt fantastisch gedaan. Ontzettend knap hoe die film enorm de moeite waard is, ook al ken je het hele verhaal achter Ian Curtis al.
Het valt overigens ook duidelijk te zien dat Anton Corbijn een topfotograaf is, als je op elk willekeurig moment de film zou pauzeren, zou je een fantastische foto hebben.

Echt een aanrader!

ER: +1.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-10-2007 15:41 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Niemand nog gezien?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-10-2007 16:09 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

zit ergens bovenin de planning.. die andere 'documentaire' was ook erg lekker... ben zeer benieuwd...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-10-2007 16:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2007 16:09 schreef Aaaarco het volgende:
die andere 'documentaire' was ook erg lekker...

?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-10-2007 16:15 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

24 Hour Party People


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 15-10-2007 22:03 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2007 15:41 schreef WhiteRider het volgende:
Niemand nog gezien?


Ja, vrijdag. Ik keek er erg naar uit (ben al lange tijd Joy Division-fan).
De film viel me eigenlijk tegen. Fraai geschoten, muziek in orde, aardig spel, maar het raakte me niet. De film duurde me te lang en was soms ronduit saai. Daarnaast vond ik dat Corbijn 't uiteindelijk toch té mooi wilde doen, zeker het einde vond ik erg corny.

Het gedeelte over Joy Division in 24 Hour Party People raakte me een stuk meer.


We don't take it, we just fake it...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-10-2007 22:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Iets zegt me dat je met verkeerde ogen naar de film hebt gekeken, ik vond 'm absoluut briljant. Ik ben benieuwd wat andere 'normale mensen'* van de film gaan vinden.


* Dus anderen dan de experts op Cannes die de film met een prijs bekroonden.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 15-10-2007 23:00 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

verkeerde ogen? hoe had ik 'm dan moeten kijken?


We don't take it, we just fake it...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen