|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
billy mclaughlin http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=189689592 signature |
|
haha gaaf zeg |
|
Iets voor de Calafornian Guitar Trio? [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 23-07-2008 3:42] |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tuurlijk niet. Als je niet je best doet alles te horen, zou hij net zo goed hoofdtonen hebben kunnen kiezen en dan die (als riffstijl) knallen... Doe dit in een band en geen hond hoort wat je doet, danwel jij staat zo hard in de mix dat geen hond de rest v/d band nog kan horen. |
|
quote: ik krijg er hoofdpijn van... Haha, na 1.30 is t net een hele irritante mug die om je heen vliegt!! [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 24-07-2008 22:23] Herman van de bakker |
|
Pfff, ik kan ook wel zo snel spelen. Ik heb alleen geen idee wat ik dan aan het doen ben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat moet het dan heerlijk zijn na zo'n spel om je hand in een bak modder te doen.... OH... Herman van de bakker |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 06-09-2008 1:00] The trend is dead. |
|
quote: Is ook de bedoeling. Een irritante hommel, dan. ""flight of the bumblebee"... Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
*pruts* sorry... [Dit bericht is gewijzigd door Dick Wolkendeck op 08-09-2008 14:00] Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: Leuk gespeeld, en klinkt ook nog mooi. |
|
Goeie link, als je op dat dingetje rechtsonder duwt, kom je nog meer van dat moois tegen Ik zeg Dank U! Herman van de bakker |
|
Die had ik ook al een keer ergens gepost, goeie shit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hehe, zoek de verschillen? |
|
|
|
verdomd dat ik er aan dacht toen ik de video bekeek! Liever dattie gitaarspeelt dan... Herman van de bakker |
|
Prima naar te luisteren. Bruce Banner |
|
quote: Duitse youtube linkjes doen het niet op zm. Of iig niet op mijn Nederlandsche pc. edit: ow, ik doe iets fout geloof ik. Ach ja, dat deden de duitsers ook. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-09-2008 22:43] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: The trend is dead. |
|
|
|
Naais. Mooie nootjes. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Yeah Daniele Gottardo, die dude houd ik ook altijd in de gaten op youtube. Wel een van mn favorieten tegenwoordig [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-11-2008 23:20] |
|
Herman van de bakker |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |