![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
aaah gaaf ja ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ziet er nog steeds te nep uit ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Vai heerscht gewoon kaaihard. Die gast is gewoon uniek in zijn benadering, en is naar mijn idee een van de meest charismatische persoonlijkheden on stage bovendien... ![]() ![]() Oh en als we toch gitaristen aan het sPemmen zijn: www.myspace.com/joopwolters ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
![]() Hoewel ik Vai wel een beetje een mafkees vind. En Joop ook, op een positieve manier dan he ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-08-2007 22:07] ![]() |
|
quote: Ziet er nep uit? Volgens mij speelt the young grashopper niets zelf. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Heeft Vai allemaal ingespeeld. Maar hoe hij het zelf in die vid speelt slaat ook nergens op, maar staat wel cool haha ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-08-2007 22:11] ![]() |
|
Juist, ja. Ik wist niet meer zeker hoe het zat. Ik weet wel dat het grote indruk op me maakte toen ik die film tig jaar geleden huurde. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
+1. Iets minder dan tig jaar geleden tho hehe. M'n 2 jongste broertjes ook laten zien toen ze euh 3 en 4 waren ofzo. Toen moest ik steeds het stuk waar vai zn plank op de grond flikkert terug spoelen en opnieuw afspelen, want dan lagen ze in een scheur ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-08-2007 22:12] ![]() |
|
quote: hehe, JoOp verdiend gespamt te worden ja!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Altijd ![]() ![]() quote: Begrijp je helemaal ![]() Ik vind het best jammer dat ik zijn muziek pas een jaartje of 6 ken ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote:En.. heb gisteren voor 13 euro z'n nieuwste dubbel-cd gekocht ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Ja, JIJ wel weer ![]() Maar het is je gegund natuurlijk ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Red house van hendrix door vai, satriani en johnson. Dikke ![]() http://www.youtube.com/watch?v=08oVRtpjQLw En japanse tv heerscht toch even wat meer dan de onze. http://www.youtube.com/watch?v=W744PD_1NSc [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-08-2007 21:23] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Om te beginnen lijkt een gitaar me wel handig ![]() ![]() |
|
quote: LOL ![]() |
|
quote: wow donders mooi ja! ![]() ![]() |
|
quote: Mooi man!! ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote:+1! ![]() *kijkt treurig naar eigen akoestische gitaar in hoek van kamer* ![]() |
|
Geniale gast ![]() Heeft ie een band? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
![]() |
|
http://www.hersenscheet.com/index.php/media/tube/another_guitar_clinic/ Wie is dit? Iets met jason. Jason becker? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-08-2007 21:33] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |