|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik had reeds al zoiets gezegd, maar is dat een acceptabel antwoord, of misschien een te makkelijk antwoord? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hier ben ik het in mindere mate eens. Ik was voornamelijk eens met je mening over kunstacademies KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:k heb het over objecten niet over abstracte ideeen [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 17-06-2004 16:53] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Goed boek btw, the art of war. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: misschien is het een te makkelijk antwoord maar een voor iedereen acceptabele definitie van kunst is zeker een illusie When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote: Sun Tzu - The Art Of War Von Clausewitz - On War Zijn anders boeken die ik tot de literatuur en ergo kunst zou rekenen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dus een atoombom is kunst? When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote: Als je de enorme potentieele impact van een dergelijk voorwerp in ogenschouw neemt kan een atoombomb zeer interessante symboliek met zich meedragen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
muziek beschouw ik ook wel als kunst soort van Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:net als een close-up van de bedrading wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: en het voldoet aan de criteria; object, brengt discussie los When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote:zie je wel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
kunst is cultuur Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote:cultuur is ook kunst wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dit is werkelijk zo ongeveer het domste wat ik ooit heb gehoord. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het brengt ook zeer krachtige emoties met zich mee. Mensen zullen er nog jaren lang over discussieren. Het laat zowel fysieke als niet fysieke sporen na. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-06-2004 17:02] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: maar dan heb je het al weer over een close-up ervan en niet over de atoombom zelf When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
volgens mij is voor iedereen kunst iets anders en gaat het ook over smaken en gevoelens. bvb: die stomme MOSSELPOT in het SMAK in Gent, waar er zoveel spel van gemaakt is. Waar zit voor mij de kunst in een mosselpot??? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: en wat is daar dan zo stom aan? In elke cultuur zit kunst en in kunst kan je kenmerken van culturen terugvinden. Cultuur is erg ruim en slaat zowel op volkeren als op de objecten en gebruiken. En dat maakt dat kunst ook cultuur is. (en als je me niet gelooft; ik heb er ergens een cursus van liggen) Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote:dus de bedrading maakt geen deel uit van de bom? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
voor mij is een atoombom geen kunst. het is een destructief wapen. een gebruiksvoorwerp met erg veel potentiele krachten, ondanks dat kan het wel in aanmerking komen voor de titel kunst. Waarom? daar komt weer dat persoonlijke referentiekader om de hoek kijken. je zou zelfs een schiledrij als gebruiksvoorwerp kunnen beschrijven en helemaal analytisch kunnen ontleden zodat het niet eens in de buurt van kunst komt en dan vormt de beschrijving ervan dan wel weer een kunst op zich. When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
Wellicht zo een streven naar creatieve perfectionisme een criterium kunnen zijn? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: jawel maar een close-up is alweer een term waarmee je een stukje uit de bom haalt en los van de bom zet. de close-up word een object opzich dus is het geen deel meer van de bom. de bedrading wel. When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote:jij hoeft het ook geen kunst te vinden, maar je moet hier niet deductief gaan denken. [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 17-06-2004 17:07] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |