|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
in een dicht getimmerd kistje When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote: Ja, tenzij ze kopers voor hun werk kunnen vinden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: metallica heeft dat beter gemaakt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
je moet het toch maar doen eh Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Ja wel, komt nog bij kijken dat die leraren op kunsthumaniora meestal zelf de grootste klungels zijn. Ze moeten wel les geven want ze komen toch nergens aan de bak. Ik ken iemand die al van zijn 14de beeldhouwd En die is na een week kunsthumaniora gestopt omdat de leraar zelf zijn beitels nog niet degelijk kon vasthouden. [Dit bericht is gewijzigd door adder op 17-06-2004 17:57] Uit liefde voor ZM. |
|
Of klungels zoals mijn docent, die gewoon een hele week wegblijft om aan een beeldhouw competitie in Amerika mee te doen...... Daar gaan me lessen weer. Wel knap werk heeft hij gemaakt trouwens.. F*ck hippies |
|
Voor mij is kunst de vaardigheid en het talent om iets zo te maken/schilderen/wat dan ook, dat een ander het niet kan, zo goed/mooi is het. Ik verafschuw modern gekras en gooien met potten verf alleen aar omdat er een zogenaamd "gedachtengoed"achter zou zitten. Als ik een doek pak en dat helemaal onderschijt en vervolgens een aardbei in het midden plak, is dat dan kunst? Lazer op! Kankerlul |
|
quote: Leuke is dat de abstracte kunstenaars zoals Malevitsj en Mondriaan ook veel vaardigheden beschikken en zeer goed zijn in portretten maken, landschappen etc. Mondriaan heeft bijv. op de Haagsche school gezeten. Eerdere schilderijen Molens Latere schilderijen Abstract [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 17-06-2004 19:24] F*ck hippies |
|
...Die molens vind ik persoonlijk niet zo goed, maar zal wel aan mij liggen - het is mijn stijl nu eenmaal niet. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Dan moeten ze die meenemen in hun graf ja .. |
|
quote: Ja dat weet ik, maar ik sowieso niet in waarom je onder zou moeten doen aan jouw talenten. Maar dat is weer mijn mening, ik vind het overigens niet om aan te zien. Geef mij maar de oude kunst, levensechte schilderijen, beeldhouwwerken van oude griekse goden, dat is mijn straatje Kankerlul |
|
quote:Well, zijn techniek is wel goed igg. Of je het nou mooi vindt of niet. F*ck hippies |
|
Met buikgriep proberen 10 minuten je schijt onder controle houden......... Da's pas kunst!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
haha precies dat bedoel ik dus Kankerlul |
|
quote: Misschien als je zelf op deze manier tentoonstelt in een museum wel. F*ck hippies |
|
quote: De kunst is dat bijna niemand het kan, niet dat je in een museum hangt Kankerlul |
|
quote: Yeah, en in hetzelfde straatje als een hardgekookt ei met een rietje proberen uit te zuigen "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Hem is het in ieder geval niet gelukt.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: en als je terwijl met buikgriep je schijt ophoudt...hetgeen er dan uitkomt..das pas kunst Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Zegt de kenner "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Kunst heeft te maken met de reflectie op de maatschappij (volgens de tv) |
|
quote: daarom heb je ook verschillende periodes in de kunst vb bij de opkomst vd fotografie: Realisme Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Eh, andersom. Bij de opkomst van Realisme: fotografie "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Jullie hebben het allebei fout. Bij de opkomst van kunst: periodes. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |