IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Krisiun, Behemoth, Incantation, oktober 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2004 14:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:45 schreef 0Tolerence het volgende:
Ben jou hoef ik ook niet met argumenten te komen, omdat je deathmetal ook niet begrijpt. Tot ziens, ik ga ff leren
Klopt ik debk op een te complex niveau om te begrijpen wat er nou leuk is aan stupide geram

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 30-06-2004 2:00 by Cornholio the Great Wijzig reactieProfiel van Cornholio the GreatQuote dit berichthttp://www.cornholiosmanagement.nl

Ga deze discussie ff ergens anders voeren....

Wie gaat hiernaartoe enzo?
Vette line-up

Ik ben erbij

There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-06-2004 2:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

mwoah, ben het wel eens met kwelgeest....doe mij maar Behemoth en Incantation, maar idd goeie line-up!

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-06-2004 15:04 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Behemoth wil ik wel weer een keertje live zien, de vorige keer hadden ze een behoorlijke indruk op me achter gelaten.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 30-06-2004 17:45 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Als ze naar Groningen (of eventueel in de buurt) komen, zal ik er hoogst waarschijnlijk bijzijn. Iemand enig idee van de plaatsen/data?

Behemoth vorige keer was inderdaad behoorlijk bruut

NP: Iron Maiden - Back In The Village

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-06-2004 22:57 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Woooww dat gaan we ZEKER wel even zien; beter dan dat hele fucking Graspop!!!!

~ By the fallen one I shall arise ~

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-06-2004 23:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Zeer-o schmolerance, hou toch op, Krisiun is inderdaad alleen maar beuken. Je luistert alleen maar death metal, dat is nu niet bepaald goed voor je perspectief en beoordelingsvermogen.

Dat neemt niet weg dat het nog steeds vet is (al moeten ze wel fors nummers leren schrijven en kappen met het uitspinnen van die pielsolo's)... maar Incantation en vooral Behemoth gaan uiteraard veel harder heersen. Toffe package.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-06-2004 23:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Behemoth lijkt me erg fijn om een keer live te zien.

Krsisiun, tsja, we hebben een keer met hen opgetreden en toen speelden ze ook "black metal" van venom. X 25 qua snelheid. Dat was niet zo. Maar die drummer was wel cool om te zien.

En zitten ze nu aan de coke? Toendertijd was het nog gewoon hasj en weed.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 30-06-2004 23:26]

Oud Vuil.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-07-2004 9:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:01 schreef M. het volgende:
Zeer-o schmolerance, hou toch op, Krisiun is inderdaad alleen maar beuken. Je luistert alleen maar death metal, dat is nu niet bepaald goed voor je perspectief en beoordelingsvermogen.

Dat neemt niet weg dat het nog steeds vet is (al moeten ze wel fors nummers leren schrijven en kappen met het uitspinnen van die pielsolo's)... maar Incantation en vooral Behemoth gaan uiteraard veel harder heersen. Toffe package.

He Mtje, wie zegt dat ik alleen d00dmetaal luister. Dat is dus niet zo

"This one is older than shit, heavier than time!"

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-07-2004 11:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 9:57 schreef 0Tolerence het volgende:
He Mtje, wie zegt dat ik alleen d00dmetaal luister. Dat is dus niet zo
oooeeww hij is op z'n teentje getrapt; Nou jongen kom maar met je 'coming out' hoor, luister jecstiekem naast death ook wel's Slipsnot?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-07-2004 12:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 11:49 schreef kwelgeest het volgende:
oooeeww hij is op z'n teentje getrapt; Nou jongen kom maar met je 'coming out' hoor, luister jecstiekem naast death ook wel's Slipsnot?

mwaahahahaa, humor is je iig wel vreemd.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-07-2004 12:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 12:03 schreef 0Tolerence het volgende:
mwaahahahaa, humor is je iig wel vreemd.
Een kloppende post jou zo te zien ook.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 02-07-2004 11:33 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Waarschijnlijk ook aanwezig.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 06-07-2004 20:57 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:22 schreef 0Tolerence het volgende:
Krisiun zullen jullie bedoelen, behemoth en incantation kunnen me gestolen worden

Jij kunt me ook gestolen worden sukkel.
Waar ben jij nou liefhebber van man?
Al die bands heersen.
He OT luistertip White Strips

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2004 21:01 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Wow hier moet ik bij zijn

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-07-2004 23:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 20:57 schreef Faust het volgende:
Jij kunt me ook gestolen worden sukkel.
Waar ben jij nou liefhebber van man?
Al die bands heersen.
He OT luistertip White Strips

whahaha, onze lokale retard komt me weer verblijden met zijn metal kennis. Wanneer wordt je internet verbinding afgesloten?

Spirit In Black
Posted 22-08-2004 16:53 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Tilburg - 013; Donderdag 21 oktober
Groningen - Vera; Vrijdag 22 oktober
Nijmegen - Doornroosje; Donderdag 28 oktober

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-08-2004 17:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb Behemoth reeds 3 keer gezien, 2 keer in veel te volle locaties in respectievelijk 013 (kleine zaal) en Wacken (tent) .. waardoor ik er niet veel van heb meegekregen, en gelukkig ook eenmaal in Hardenberg (het Podium), een erg gaaf optreden ..

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-08-2004 17:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 17:18 schreef Valorian het volgende:
Heb Behemoth reeds 3 keer gezien, 2 keer in veel te volle locaties in respectievelijk 013 (kleine zaal) en Wacken (tent) .. waardoor ik er niet veel van heb meegekregen, en gelukkig ook eenmaal in Hardenberg (het Podium), een erg gaaf optreden ..

Dat was toch in Groningen, niet?

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-08-2004 17:30 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Spirit In Black
Posted 22-08-2004 18:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 17:30 schreef Schaep het volgende:
Dan kan deze wel dicht: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1463765

hoezo? het mag, maar d'r waren bijvoorbeeld ook 2 S.F.U. topics die de laatste tijd nogal vaak langs kwamen......

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-08-2004 19:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 17:21 schreef M. het volgende:
Dat was toch in Groningen, niet?

O shit, ja ik ben in de war .. Behemoth was inderdaad Groningen (Vera), samen met Destroyer666 en Diabolic als ik het goed onthouden heb... ben maar een keer in Vera geweest..

Ben ook maar een keer in Hardenberg geweest, tijdens Cathedral / Samael / Paradise Lost .. ook een mooie zaal.. wel hoog boeren-discotheekgehalte

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-08-2004 19:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat was één van de vettere concerten ja, daar in Groningen... het nabieren in de Ster was ook erg plezierig.

Jammer dat de gig van dit topic op een DONDERdag in Tilburg is, ik had het allemaal erg graag willen zien. Gaat niet lukken helaas.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-08-2004 22:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 19:21 schreef M. het volgende:
Dat was één van de vettere concerten ja, daar in Groningen... het nabieren in de Ster was ook erg plezierig.

Jammer dat de gig van dit topic op een DONDERdag in Tilburg is, ik had het allemaal erg graag willen zien. Gaat niet lukken helaas.

Yep.. Donderdag-optredens zijn leuk voor studenten, niet voor de werkenden onder ons (tenzij je om de hoek woont natuurlijk)

..

Ben trouwens nog een keer in Vera geweest bedenk ik me, tijdens Aborym, Blacklodge en meer.. vermakelijk optreden ..

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-08-2004 18:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 22:40 schreef Valorian het volgende:
Yep.. Donderdag-optredens zijn leuk voor studenten, niet voor de werkenden onder ons (tenzij je om de hoek woont natuurlijk)

Ik werk ook en woon niet 'om de hoek'. Ik neem gewoon heel de week vrij, hehe. Heb sowieso nog veel vrije dagen staan dus.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com