IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Krisiun, Behemoth, Incantation, oktober 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-10-2004 23:29 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

JOA!

Bruce Banner

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2004 23:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2004 23:29 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
JOA!

Kerel, ga je nou wel of niet? Hoezo die twee kaartjes?

Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 22-10-2004 11:40 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Veel plezier voor diegenen die vanavond gaan, ik ben gisteren in de 013 geweest en ik moet zeggen, het was zeer vet! Ragnarok opende, die heb ik gedeeltelijk gezien en ze hadden een goede groove, of hoe je het noemt. (Als je het kent snap je wel wat ik bedoel denk ik..) Daarna Incantation die kort speelden omdat ze hun drummer op zeer korte termijn moesten vervangen. Ik kende ze niet, maar het klonk erg bezwerend dus ze deden iig hun naam eer aan.
Behemoth die speelde echt de andere bands eruit en het publiek was nou ook pas echt enthousiast. Ze zetten een goede show neer en speelden ook nog wat van hun nieuwe cd Demigod. Verder 3 nummers van Thelema en wat van Zos Kia Cultus en een oud nummer.
Nou ja, daarna Krisiun maar die vind ik persoonlijk behoorlijk saai dus we zijn weggegaan. Snap niet wat mensen daar aan vinden maargoed.
Al met al een geslaagde avond, goede package; lichte spierpijn , AARRGHH!!Heerlijk!!

~ By the fallen one I shall arise ~

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 22-10-2004 12:41 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

Ik had het niet beter kunnen verwoorden..
Vanavond weer!!!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-10-2004 12:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 12:41 schreef Nergal het volgende:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden..
Vanavond weer!!!

Goh, dat Nergal tussen de shows zomaar tijd heeft om op ZM te komen....

spelfout weggehaald...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 12:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

En dat die kutpool ook nog eens Nederlands kan.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-10-2004 12:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 12:45 schreef Chelman het volgende:
En dat die kutpool ook nog eens Nederlands kan.

Die Polen integreren veel te goed

spelfout weggehaald...

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 22-10-2004 12:47 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Wat een lul dat hij dan op de dvd pools blijft lullen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 13:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 12:47 schreef Katablaster het volgende:
Wat een lul dat hij dan op de dvd pools blijft lullen.
Nie pierdol, kurwa, Polska grupa daje koncert w Polsce i mowia do publiki po Polsku. Co wtym, kurwa, dziwnego?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2004 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee je krijgt geen vrblijfsvergunning

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 22-10-2004 13:29 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

Ja, zo'n teliac-cursus werpt zn vruchten wel af he

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 13:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:29 schreef Nergal het volgende:
Ja, zo'n teliac-cursus werpt zn vruchten wel af he

Bij jou blijkbaar niet. Je kan nog steeds niet schrijven.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-10-2004 13:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:08 schreef Chelman het volgende:
Nie pierdol, kurwa, Polska grupa daje koncert w Polsce i mowia do publiki po Polsku. Co wtym, kurwa, dziwnego?

Nostrovja

spelfout weggehaald...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-10-2004 13:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik ben gister ook in de 013 geweest. Van Ragnarok had ik nog nooit gehoord, maar klonk wel lekker. Incantation vond ik wat minder. Misschien omdat ze een andere drummer hadden. Maar ook omdat het niet geheel mijn smaak is. Behemoth rostte het dak eraf. Geweldig geluid en dito performance. En die Nergal is echt klein, hehehe. Na Behemoth ben ik naar huis gegaan.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2004 13:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:08 schreef Chelman het volgende:

pivo?

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 22-10-2004 13:52 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Nijmegen is volgende week aan de beurt, heb er zin in!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 13:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:40 schreef varanus het volgende:
Nostrovja

quote:
Op 22 oktober 2004 13:49 schreef attila_de_hun het volgende:
pivo?

Na zdrowie.

Piwo.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-10-2004 13:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:53 schreef Chelman het volgende:
Na zdrowie.

Piwo.

Nah, je snapte in ieder geval wat we bedoelden. Een beetje Pools kunnen we dus wel...

spelfout weggehaald...

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-10-2004 14:53 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:52 schreef Meridian het volgende:
Nijmegen is volgende week aan de beurt, heb er zin in!

Ik ook

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 22-10-2004 14:53 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ragnarok heb ik helaas moeten missen. Incantation kon me niet echt boeien. Behemoth was echt heerlijk gewoon. Goede show, goed geluid, goede set, goede muziek, wat wil je nog meer (okok, goed bier, maar bij gebrek aan bier, dan maar heineken). Krisiun was ook erg bruut. Een muur van geluid! Keihard, keistrak!

Inter faeces et urinam nascimur

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-10-2004 1:29 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

het was wel ok!

Bruce Banner

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-10-2004 3:19 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Incanation niet speciaal ofzo en raar einde

Ragnarok niet gezien

Krisiun ja een muur van geluid voor live wel ok zou er geen cd van kopen

Behemoth was SUPER net zoals de vorige keer.

En een leuke bardame op de koop toe

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-10-2004 4:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja precies.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-10-2004 4:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2004 3:19 schreef Smoochy het volgende:
Incanation niet speciaal ofzo en raar einde

Ragnarok niet gezien

Krisiun ja een muur van geluid voor live wel ok zou er geen cd van kopen

Behemoth was SUPER net zoals de vorige keer.

En een leuke bardame op de koop toe

Ja man wat een geile sloerie met dat rokje. Nou.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 23-10-2004 8:28 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 23 oktober 2004 4:49 schreef Schaep het volgende:
Ja man wat een geile sloerie met dat rokje. Nou.

Incantation vond ik op zich wel leuk ... van een afstandje bekenen ...

net als Ragnarok. Niet echt mijn ding, maar ze deden het wel goed. Goede drummer overigens!

Krisiun was gewoon gewelddadig goed! Goede set, krachtige performance en een muur van geluid!

En toen Behehehehehheemoth. Jezus wat is die band gegroeid sinds ik ze laatst zag 2 jaar geleden! Een giga set van hier tot Tokyo! Geluid kon beter, maar wat een energie kwam er van die gasten af! Onvoorstelbaar! Ik heb erg genoten!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com