|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje een kutpit, moet ik eerlijk zeggen... Maar schijnt een algeheel probleem in Vera te zijn. Heb me verder wel vermaakt |
|
Ik vondt het ook een kut pit There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Gewoon..heb het er nooit zo op en buiten dat...deze was te agressief There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Vond hem eigenlijk een beetje lame... Weinig lui. En een aantal lui in de pit waren irritante bezopen grafhonden. En ik heb mensen in de pit gemist die er wel hadden beloofd te zijn [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 25-10-2004 4:13] |
|
quote: Ik vondt? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hij vind het een kutpit. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Vondten ons ook. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Was errug gaaf vrijdag! Incantation kon me niet boeien, dus het scheelde dat die openden, Ragnarok vond ik echt zeer gaaf, Krisiun mocht er ook wel wezen, en Behemoth maakte de al geweldige avond helemaal goed! Verder niet al teveel woorden over vuil te maken, zeker één van de beste optredens in Vera dit jaar (tot nu toe)! De pit heb ik ook maar gemeden, en inderdaad nog bijna mot gekregen met een zatlap die het erg leuk scheen te vinden om mensen die niet in de pit stonden er maar in te betrekken. Maar dat mocht de pret niet drukken natuurlijk, wat een heerschoptreden! For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote:Sorry. Mja, was wel leuk, en wáár zijn de pits van vroeger gebleven? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die waarbij je hoofd gaat bloeden en zo? |
|
quote:Nee, de lekkere ouderwetse Bolt Thrower pits anno 1993 en omstreken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
die krijg je niet meer denk ik SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Of Bolt Thrower moet in de vera komen ... ik hou ze niet tegen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hij vindT "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ah, goed was die tijd, mijn eerste Lego en zo. |
|
mijn eerste zaadlozing ende omstreken anyway, ik ben nog behoorlijk op mijn bek gegaan in die pit, stonk mn hele broek godverdomme naar bier ende kwijl Bruce Banner |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |