|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Pfff, nou zeg, succes dan maar. |
|
ik probeer mijn toko eerde dicht te gooien, zodat ik op tijd in den Vera kan zijn. Bruce Banner |
|
Dat lijkt mij een goed idee, waarde elf. |
|
quote:jou toko? ik ben er ook. liza ook en skullfuck?jij ook? |
|
quote: om mezelf ff te kwooten... Suck my piss |
|
quote: mijn toko ja. (well, my workplace dan ) Ik ben er ook!! misschien niet vanaf het begin, maar dat zie ik dan wel weer) tot vrijdag Bruce Banner |
|
Morgen aanwezig in de 013 |
|
Begint wel verdomt vroeg vind ik.. Reservering zal toch niet nodig zijn zeker? |
|
Geen idee, ik heb al wel een kaartje. |
|
Morgen is't alweer! Damn, ik heb er echt zin in! Ik moet wel zorgen dat ik op tijd binnen ben dit keer, want ik wil Ragnarok niet missen. en Krisiun weer live zien..., heerlijk! Wat een HEERSCHband live!!! Behemoth trouwens ook, wat lul ik nou eigenlijk?? Het wordt gewoon mooi! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
En dat wordt het! |
|
Zal mij benieuwen of ik morgen mensen herken. |
|
ik ben er zeker! en op tijd! HEERSCH!!! Bruce Banner |
|
Tof! <--- booze |
|
*booze* ende meer booze tot morgen Bruce Banner |
|
Nu maar hopen dat Behemoth morgen niet weer op een volume van 300 decibel speelt, zoals vorige keer toen ze in Vera stonden. Dat was echt niet leuk meer... |
|
Dat hoorde ik ja, ach, er zijn altijd nog oordopjes. |
|
quote: Oh ja, goed dat je me eraan herinnert; morgen ff langs de Praxis. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Zo... al na één offtopic post. Streng hoor... |
|
quote: NEEEE, zo was dat niet bedoeld!! Ben gelukkig geen modder eter spelfout weggehaald... |
|
quote: Haha, al goed. Ik zag 'redactielid' bij je naam staan en dacht al: Oh jee, daar gaan we weer... |
|
quote: Nope, was gewoon een bijzonder flauw geintje spelfout weggehaald... |
|
quote:Heel wat anders |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |