![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Pfff, nou zeg, succes dan maar. ![]() ![]() |
|
ik probeer mijn toko eerde dicht te gooien, zodat ik op tijd in den Vera kan zijn. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Dat lijkt mij een goed idee, waarde elf. ![]() |
|
quote:jou toko? ik ben er ook. liza ook en skullfuck?jij ook? ![]() |
|
quote: om mezelf ff te kwooten... Suck my piss ![]() |
|
quote: mijn toko ja. (well, my workplace dan ![]() ![]() ![]() ![]() tot vrijdag ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Morgen aanwezig in de 013 ![]() ![]() ![]() |
|
Begint wel verdomt vroeg vind ik.. Reservering zal toch niet nodig zijn zeker? ![]() |
|
Geen idee, ik heb al wel een kaartje. ![]() |
|
Morgen is't alweer! Damn, ik heb er echt zin in! ![]() Ik moet wel zorgen dat ik op tijd binnen ben dit keer, want ik wil Ragnarok niet missen. ![]() ![]() en Krisiun weer live zien..., heerlijk! Wat een HEERSCHband live!!! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
En dat wordt het! ![]() ![]() |
|
Zal mij benieuwen of ik morgen mensen herken. ![]() ![]() |
|
ik ben er zeker! en op tijd! HEERSCH!!! ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Tof! ![]() ![]() |
|
*booze* ende meer booze ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nu maar hopen dat Behemoth morgen niet weer op een volume van 300 decibel speelt, zoals vorige keer toen ze in Vera stonden. Dat was echt niet leuk meer... ![]() |
|
Dat hoorde ik ja, ach, er zijn altijd nog oordopjes. ![]() |
|
quote: Oh ja, goed dat je me eraan herinnert; morgen ff langs de Praxis. ![]() |
|
spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo... al na één offtopic post. Streng hoor... ![]() ![]() |
|
quote: NEEEE, zo was dat niet bedoeld!! ![]() Ben gelukkig geen modder eter ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Haha, al goed. Ik zag 'redactielid' bij je naam staan en dacht al: Oh jee, daar gaan we weer... ![]() |
|
quote: Nope, was gewoon een bijzonder flauw geintje ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Heel wat anders ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |