|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij morgen ook aanwezig? |
|
quote: www.vera-groningen.nl |
|
quote: 30 europ meer? Waar moet je vandaan komen dan? van hier naar de andere kant van het land betaal ik dat nog niet eens Zaal open 20.00 toch? Nou ja dan ben ik er On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:\ moet van delft en door naar delfzijl weekend retour = 39.50 2 enkeltjes = 33.90x2 67.80 dat is dus 28.30 euro meer |
|
delfzijl Let er op dat de trein van groningen naar delfzijl dit weekend NIET rijd! |
|
oja, ik ben er ook, en Nix en Rapture als ik het goed heb... boeiende informatie respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: weet het, bus vanaf stedum, en als ik lang moet wachten daar heb ik nog wel familie in stedum zitten die ik al 3 jaar nie heb gezien dus zou ook nie erg zijn om weer es langs te gaan. |
|
midden in de nacht? |
|
quote: Wat een afzetters zeg. ik heb met je te doen. maar je krijgt er natuurlijk wel een paar geweldige bands voor @ Jenje: Noordnet zet bussen in, houdt rekening met een extra reistijd van een half uur Ik neem dan aan dat jullie met de auto gaan?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wij? Wij gaan niet |
|
quote: Oh ja sorry vergeten is geen doom On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Alleee Incantation lijkt me tof, rest al gezien en aangezien de centen er een beetje doorheen zijn blijven we lekkr thuis |
|
quote: why not , en als er helemaal geen bussen meer rijden regelt die gast waar ik blijf maffen maar hoe we naar delfzijl komen |
|
quote: Ik drink wel ff een biertje in jouw naam. |
|
quote: Incatation is de enige die ik nog nooit gezien heb. ken er ook niets van. De rest al wel vaker gezien. Behemoth ben ik altijd van onder de indruk geweest. En Ragnarok 1 keer gezien, en dat klonkt goed. Was al weer een tijdje terug, dus ben benieuw hoe ze nu zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ALs je em zelf maar betaald @Zillah: Incan is tof, lekkere lompe death |
|
quote: Ja dat hoor ik meer. Ik ben benieuwd. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Krent! |
|
quote:Nderlander |
|
quote: als je nou eens 2 kaartjes van mij krijgt dan??? (no shit!) Bruce Banner |
|
quote: Geld teveel? |
|
nee zeker niet... Bruce Banner |
|
Ik ben er morgen ook in de Vera, ben benieuwd naar Krisiun. Ragnarok een keer gezien op X-mass 2002 niet mijn stijl Behemoth ja geen introductie nodig en die andere band ken ik niet SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Iedereen beetje zin in morgen? (Vera) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |