|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker weten zien die zooi, heerschende bands, nu nog ff sparen voor een kaartje geen knoop aan vast te touwen |
|
quote: moet nog komen , onze website mannetjes zijn een beetje traaaaag.... |
|
Ha! Vrijdag. In Vera. Ja. Heersch. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je reservering bevestigt wordt? Ik leef een weekje buiten Groningen namelijk. |
|
bij mij duurde het twee dagen voor ik bevestiging kreeg. Ben ik trouwens niet van Vera gewend, meestal reageren ze sneller. |
|
De vorige keer kreeg ik geen bevestiging maar mailde ik ook de middag voor het concert nog, nu wacht ik een dag dus zal ik binnenkort wel bericht krijgen, bedankt! |
|
tijdschema Doornroosje (onder voorbehoud); RAGNAROK : 20.00 – 20.30 hrs INCANTATION : 20.50 – 21.20 hrs BEHEMOTH : 21.40 – 22.40 hrs KRISIUN : 23.00 – 0.00 hrs Even gekopieërd |
|
Aanwezig @ Tilburg |
|
Kreeg net een sms'je van Høst dat ik en mijn vriendin bij Ragnarok op de gastenlijst staan in Nijmegen. Gweldig aangezien ik krap bij kas zit momenteel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
G ain Groningen natuurlijk even een kijkje nemen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Bij Ragnarok |
|
quote: Zal ik je dan een hand geven? |
|
quote: Ga je vrijdag ook schudden met je lekkere billen? |
|
quote: Als jij dat graag zou willen, waarom niet? |
|
quote: Ik durf ook best alleen naar binnen hoor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
maybe aanwezig in groningen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik had op zich wel willen gaan, maar de 29 Nocturnal Breed, en de 30 e Drachten Deathfest. Sla deze maar effe over. spelfout weggehaald... |
|
+31 deicide voor mij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Muah. Die heb ik al zo vaak gezien. Dat is geen straf om die eens over te slaan spelfout weggehaald... |
|
Ik ben er waarschijnlijk ook bij in Groningen (cola, moet rijden ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: tis ook geen straf om erheen te gaan anders Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het word Groningen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Das ook weer waar spelfout weggehaald... |
|
Ik ben erbij komende vrijdag in de Vera, Groningen!!! ... en de volgende ochtend pas met de trein terug |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |