![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker weten zien die zooi, heerschende bands, nu nog ff sparen voor een kaartje geen knoop aan vast te touwen ![]() |
|
quote: moet nog komen ![]() ![]() |
|
Ha! Vrijdag. In Vera. Ja. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je reservering bevestigt wordt? Ik leef een weekje buiten Groningen namelijk. ![]() |
|
bij mij duurde het twee dagen voor ik bevestiging kreeg. Ben ik trouwens niet van Vera gewend, meestal reageren ze sneller. ![]() |
|
De vorige keer kreeg ik geen bevestiging maar mailde ik ook de middag voor het concert nog, nu wacht ik een dag dus zal ik binnenkort wel bericht krijgen, bedankt! ![]() ![]() |
|
tijdschema Doornroosje (onder voorbehoud); RAGNAROK : 20.00 – 20.30 hrs INCANTATION : 20.50 – 21.20 hrs BEHEMOTH : 21.40 – 22.40 hrs KRISIUN : 23.00 – 0.00 hrs Even gekopieërd ![]() ![]() |
|
Aanwezig @ Tilburg ![]() |
|
Kreeg net een sms'je van Høst dat ik en mijn vriendin bij Ragnarok op de gastenlijst staan in Nijmegen. Gweldig aangezien ik krap bij kas zit momenteel ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
G ain Groningen natuurlijk even een kijkje nemen ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Bij Ragnarok ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Zal ik je dan een hand geven? ![]() |
|
quote: Ga je vrijdag ook schudden met je lekkere billen? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Als jij dat graag zou willen, waarom niet? ![]() ![]() |
|
quote: Ik durf ook best alleen naar binnen hoor ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
maybe aanwezig in groningen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ik had op zich wel willen gaan, maar de 29 Nocturnal Breed, en de 30 e Drachten Deathfest. Sla deze maar effe over. spelfout weggehaald... ![]() |
|
+31 deicide voor mij ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Muah. Die heb ik al zo vaak gezien. Dat is geen straf om die eens over te slaan ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik ben er waarschijnlijk ook bij in Groningen ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: tis ook geen straf om erheen te gaan anders ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Het word Groningen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Das ook weer waar ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik ben erbij komende vrijdag in de Vera, Groningen!!! ... en de volgende ochtend pas met de trein terug ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |