|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Szpelvaut in de topictitel.. En ik ben m'n eigen held. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Heer Krieg |
|
Chelman natuurlijk, wie anders |
|
DAN LILKER |
|
quote: Slijmbal!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Steve DiGiorgio. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
randy rhoads when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: ik ging enkel mee in de slijmerige boel dat dit topic is [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 07-07-2004 22:29] |
|
quote: Logisch...logisch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Held? Ik doe niet aan heldenverering... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: NAH JAH Zeg! Die jongen geeft zijn operechte mening en jij kraakt hem af! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh ja...dit was ik inderdaad nog vergeten te melden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Helden vind ik een te groot woord, maar mensen die ik enorm waardeer en vol zijn: - Kirk Windstein - Phil Anselmo |
|
quote: Tsja, als ik alle muzikanten op moet gaan noemen voor wie ik waardering heb, dan mag Paul wel eerst een grotere harddisk in de server plaatsen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Meer dan elke andere artiest die goede muziek maakt. Ik vind dit twee heren die wat betreft de muziek die ik goed vind zorgen voor een uniek geluid. |
|
Mmmmh. Tom Jenkinson misschien, maar die zit niet in de metalscene. En Sean Booth en Rob Brown, maar die zitten ook al niet in de metalscene. En Geir Jensen misschien ook wel, maar die zit OOK al niet in de metalscene. *edit* en ik vergeet Robert Fripp natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-07-2004 22:46] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Geir Jensen Zie hem persoonlijk niet als held overigens... Er is trouwens een nieuwe cd van Biosphere uit... |
|
quote: Autour de la Lune? Die heb ik al. Ik vind hem ook niet echt een 'held', maar meer 'held' dan zowat alle metalmuzikanten (het topique beperkte zich immers tot de metalscene...). [Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-07-2004 22:49] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
[offtopic] Ga cd morgen kopen... [/offtopic] |
|
King Diamond. X vaak. Oud Vuil. |
|
Bier Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Alcoholist! Oud Vuil. |
|
Cliff Burton natuurlijk Maar ook de bass partijen van David Ellefson vind ik nog altijd te gek. |
|
Jebes!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: till we drop! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |