|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Alex Webster is de bassist van Cannibal Corpse. En Mark Shelton de gitarist van Manilla Road!!! Voor mij Cliff Burton natuurlijk! dood |
|
ach bwuaargghhh "wie is jouw metalheld". Lars Ulrich natuurlijk, voor het bannen van Napster ! |
|
Dax Riggs Mja, een held blijft natuurlijk een groot woord, maar wat een stem true disco chick |
|
Dave Mustaine ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Ze hebben het anders wel tot held geschopt |
|
quote: zzz |
|
quote: Dus als het niet bekend voor je is, is de band automatisch matig ?? zzz |
|
quote: Volgens mij blijf je bij de post iedereens zijn metalheld. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Niet huilen jochie. quote: De namen van de musici zijn bij mij onbekend....niet de bands... Van beide heb ik hier wat materiaal liggen en het zijn niet meer dan matige bands. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jou bescheiden mening dan.. haha mag ik vragen wat je hebt van manilla road? zzz |
|
quote: Ik heb geen bescheiden mening. Ik heb overigens Roadkill. Een matig plaatje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik weet het nog, als de dag van gisteren. Oud Vuil. |
|
quote: Dit is huilen Dit is uitlachen |
|
Dit is mijn bescheiden mening over jouw bescheiden niveau. |
|
quote: Hoe lang heb je over deze geniale post moeten nadenken jochie? Anyway... Volgens jou mag ik dus CC en Manilla Road geen matige bands vinden? En waarom dan niet? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-07-2004 15:38] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Te moeilijk om te kiezen vandaar maar een lijstje: - Bruce Dickinson en Steve Harris (ik kan echt niet kiezen uit die 2) - Chuck Billy - Trey Azagtoth - John Petrucci - Xytras - Aaron Sainthorpe |
|
quote: Harris natuurlijk. Hij IS de band. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ten dele mee eens. Maiden is voor mij pas echt gaaf met Bruce op zang. De Blaze- en Paul-periode doen mij persoonlijk een heel stuk minder terwijl die nummers weer wel gaaf klinken als Bruce ze zingt. |
|
- Mike Portnoy (Dream Theater) - Jorn Lande (Ark/Masterplan) - Vincent Cavanagh (Anathema) - Fernando Ribeiro (Moonspell) - Mikael Akerfeldt (Opeth) - Devon Graves/Buddy Lackley (Dead Soul Tribe) no text supplied |
|
quote: Dus je oordeelt over een band terwijl je één slecht geproduceerd live plaatje van ze kent.. ze hebben 13 platen met elk een andere stijl [Dit bericht is gewijzigd door testement op 11-07-2004 16:10] zzz |
|
quote: Daar hoef ik niet over na te denken, ik deel het je gewoon mee. En je moet inmiddels wel door hebben hoeveel waarde ik hecht aan jouw mening. |
|
quote:Nu ik weer eens Testament luister: Steve DiGiorgio |
|
quote: Blijkbaar best veel anders zou je niet zo huilen en stampvoeten, jochie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Vrij goed mogelijk inderdaad Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |