|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tom Jenkinson is meer metal dan de hele metalscene bij elkaar! -Feed me weird things. IJverzucht en drinkgelag. |
|
Angela Gossow |
|
Vinnie Paul. Hij speelt strak en erg afwisselend. Wat hij drumt past altijd prima onder de muziek. Verder ook wel een apart figuur in de metal: Glen Benton. Niet dat hij een held is, maar wel iemand die flink de aandacht trekt. Ook Deicide's drummer, Steve Asheim, vind ik erg goed. Zeker na de soundcheck op Dynamo, respect! Suck on this |
|
Bathory's Quorthon Candlemass'Messiah en Leif Eidling Death's Chuck King Diamond en Andy la Roque Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Helden hebben is uitermate homofiel. |
|
quote: Snaack is mijn held spelfout weggehaald... |
|
quote: *inkoppertje* HEAUMEAU!! |
|
quote: Gnehehe spelfout weggehaald... |
|
quote: is het wederzijds? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: M'n wijffie zou me vermoorden spelfout weggehaald... |
|
quote:Anders je Varanen wel... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ach,die proberen het sowieso af entoe wel... spelfout weggehaald... |
|
Je Moeder is mijn held We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: -> omc hysteria MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Ik had vroeger een stripboek die als hoofdrolspelers "de vier helden" hadden. Ben ik nu 4 keer een homofiel? |
|
quote: LOL spelfout weggehaald... |
|
quote: Eindelijk iemand met smaak Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
on topic gaarne... Ik had het duo Luca Turilli/Alex Staropoli nog niet vermeld... Bruce Banner |
|
Quorthon Kai Hansen http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De zanger van Impaled Nazarene werd in een keer m'n held toen ie de show in 013 stoplegde om een handdoek aan een gebloedneusde fan te geven, vond ik wel een toffe actie. Verder heb ik gewoon gruwelijk veel respect voor Lemmy van Motörhead, en natuurlijk Angus = , omdat ze gewoon living breathing rock zijn. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Nou joeppie zeg, daar heb je EHBO voor. Als je daar de show voor lam legt ben je gewoon een miet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Striid Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Alexi Laiho Count Grishnackh(Varg Vikernes) Vintersorg (de persoon) Jon Schaffer |
|
quote: Dat had je ook niet hoeven doen... No meat is sweater |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |