|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: allebei!!!! Bruce Banner |
|
Dat kan niet missen natuurlijk!.... Mr. Peter Tägtgren |
|
Oh ja en |
|
De grootste held is nog altijd deze!!! IJverzucht en drinkgelag. |
|
quote: *kuch* in de METALscene *kuch* Bruce Banner |
|
Ihsahn en Samoth (Emperor). Maar "held" is een groot woord. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tobias Sammet, Byron, Asis Nasseri, Timo Tolkki allemaal: Bruce Banner |
|
Aardtmann H. en Aardtmann M.!!! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: En dat shirt dan ook nog eens aan hebben. Oud Vuil. |
|
Een beestige gast die helaas al een tijdje overleden is : Phil Lynott ( bassist-zanger-songschrijver Thin Lizzy ) Ik voel me vooral verwant met zijn combinatie van agressie,weemoed en poëzie die hij zolang wist neer te zetten. En natuurlijk Alice Cooper! Shockrock and burleske horror rulen zwaar! [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 09-07-2004 15:27] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
had iemand Morten Velund al genoemd? Bruce Banner |
|
Nee en terecht ... elke keer hetzelfde doen is geen vernoeming waard. |
|
petrucci wel Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
hahaha, iedereen zegt "NEE" tegen mijn helden Bruce Banner |
|
Ik vind Bruce Dickinson toch wel een echte metal held. Wat die man met Iron Maiden voor de metal heeft gedaan is toch ongeevenaard. Hetzelfde geld voor Rob Halford! Maar om niet alleen maar oude lullen op te noemen: Luca Turili! Wat een muzikant!! Way too gay! |
|
quote: Je noemt er ook een aantal op hoor... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nou, ok, Byron en Asis Nasseri kunnen ermee door... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik weet welke foto ik moet kiezen vet shirt , staat nog vaak op ebay maybe bootleg i dont know . moet hem zeker es kopen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
whnja, tis een beetje beperkt, maar qua drummer Frost denk ik Mensen als chuck, in ieder geval metaalhoodfden die bijvoorbeeld al in de kinderschoenen stonden van de metalwereld stonden te heerschen (minstens voor 1990), en eigenlijk nog steeds een hoge reputatie/uitstraling hebben. 'Vo |
|
king diamond rob halford steve harris mark shelton etc zzz |
|
wie is mark shelton? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Alex Webster |
|
en wie is dat? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |