|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
mental theo In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Mental Theo is het bewijs dat je zonder enige form van muzikaal talent en geestelijke bagage bekend kan worden met ritmische bagger.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Eigenlijk heb ik geen held... |
|
Zonder meer Legion. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Der_Pim |
|
Iedereen die zich metalfan noemt natuurlijk |
|
Mag denk ik niet onvermeldt blijven: Doro http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
mental theo is het bewijs dat je met 'de klootzak uithangen' een kankergroot huis, een dure auto en een mooi wijf kunt 'verdienen' In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Zeg Aaaarco, zit Mental Theo in de metalscene dan soms, hmmm? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dan nog, een kale pedofiel als idool ... Bn je soms een belg? |
|
theo in de metalscene... hmm wat kijk je krap zeg! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Waarom zeiken over afgedankte gabber presentators, als de nieuwe vloedgolf nu metal zangers [inclusief slechte jeugd] weer voor de deur staat! Shibby! Cause we are all standing in line, for a better place... |
|
dee sniderrrrr wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
qua make-up? |
|
Wat dat als reactie op mijn aanstormende 'Nu-metal wave'??? Damn, I guess people are though to entertain here... Cause we are all standing in line, for a better place... |
|
mijn held is Trey Azagthoth (Morbid Angel). Ben zelf gitarist maar daar horen Pete Sandoval en Derek Roddy toch ook zeker bij!!! Your brothers tried to slay me, your brothers fell before me.. Ageless, Still I Am. |
|
quote:"Though to entertain"? Come again? On-topic: Gaycloak is nog steeds mijn metalheld, al wordt ie oud en grijs! [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 23-10-2004 16:10] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Jaloers? Doe het hem na zou ik zeggen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Da's een ernstige tikfout idd. Had ik al gezegd dat je haar leuk zit? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik vind heel veel artisten goed... op dit moment zeg ik de jongens van Immortal Nu ik aan het denken kom Frost van Satyricon vind ik ook super [Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 28-10-2004 13:27] Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 28-10-2004 13:37] .. |
|
mijn helden zijn: Apocalyptica en Tuomas Holopainen |
|
"Held" is misschien overdreven, maar goed.. Trey Azagthoth, Devin Townsend in ieder geval. Verder kijk ik heel erg tegen mezelf op. 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |