|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ev0l Chuck "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Frost, Satyr. |
|
Varg Vikernes. |
|
Helden zijn gay en overrated. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
*ik las Heiden* |
|
Heiden is dan ook een held |
|
Inderdaad. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Zoals..? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
leuke liedjes klinkt erg Clouseau |
|
|
|
quote: Hm, als ik deze post combineer met de post van de heer in kwestie, moet ik concluderen dat je hem bij dezen diep beledigt. |
|
quote: haha Gijs. Ken ik nog van vroeger. |
|
quote: Wat een kleine wereld Ik heb em gezien op x-mass metalfest, en die gitarist keek mij smerig aan omdat we dezelfde shirt droegen... |
|
quote: Valfar? Devin Townsend, Satyr? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Justin K. Broadrick En misschien niet metal maar Keiji Haino, Masonna & Merzbow. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 04-04-2006 11:45] |
|
quote: en gay en overrated? laat hij het maar niet horen |
|
Is en blijft, Dimebag Darrel!! |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Wat? Wat hoorde ik daar? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hmmz, je mist wel eens wat topics in de loop van de jaren....maar - Bruce Dickinson - Steve Harris - Dave Murray - Chuck Billy - Alex Skolnick - Tom Araya - Kerry King - Tijs vanneste - King Diamond wat een cliche's hahaha. rrrrraaaaaaar maar waaaaaarrrrrr. Bazzio Attacks!!! |
|
doe maar Satyr Euronymous Nocturno Culto Fenriz Silenoz Abbath Quorthon Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Die liedjes van Chuck Schuldiner ken ik niet, waar staan die op? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mijn favoriet in de metalscene is toch zonder twijfel Frans Bauer. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Omdat je hem zo haat dat je van schrik metal bent gaan luisteren? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |