|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Is een beetje het zelfde als Thin lizzy vind ik met de zanger van the Almighty, hij komt nog niet in de buurt van Phill en dat gevoel bekruipt mij hier ook een beetje met Tim. Goeie zanger maar hij kan beter zijn eigen ding blijven doen. Aan de andere kant weet je wat je kunt verwachten als je naar zo'n show gaat (waar je mij dus niet zult vinden). Ik denk dat de motiven van de oud band leden verder wel okeey zijn en zo maar voor mij hoeft het niet zo. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Het is dat ze ook op GMM staan, maar anders zou ik er ook niet heen gaan. Weet nog niet eens zeker of ik er sowieso naar ga kijken en luisteren. |
|
Oh ja, ik ga niet hoor. Maar het is vandaag een jaar geleden dat Dio overleden is. Vandaar de kick. |
|
I know. Ze staan binnenkort ook in de Pul in Uje, maar daar ga ik niet heen. Ik vind dat Nark het goed omschreven heeft. |
|
Dio zonder Dio. |
|
Ja, sterk he. |
|
Als Glorix zonder chloor... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
[quote]Op 16 mei 2011 22:01 schreef Forever After het volgende: I know. Ze staan binnenkort ook in de Pul in Uje, maar daar ga ik niet heen. Ik vind dat Nark het goed omschreven heeft. Dank je, dat was een van mijn zeldzame heldere momenten op dit forum blijkbaar. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dio doet Budweiser reclame ... hoe de hazen lopen ... |
|
Toch wel een fijne tribute, met een beetje filteren houd je een topper over: Qua vocalen haalt niemand het bij Dio maar toch: 1.Neon Knights - Anthrax Gedegen werk 2.The Last In Line - Tenacious D Die blokfluitsolo! 3.The Mob Rules - Adrenaline Mob Jammer van het geschreeuw en die 'piep'-solo 4.Rainbow In The Dark - Corey Taylor e.a. Onverwacht sterk van Corey 5.Straight Through The Heart - Halestorm Krijgt het voordeel van de twijfel, maar niet echt bijzonder 6.Starstruck - Motörhead & Biff Byford Biff in topvorm, geniaal met Lemmy in het refrein 7.The Temple Of The King - Scorpions Onverwachte keuze maar persoonlijk kan ik weinig met het nasale van Klaus 8.Egypt (The Chains Are On) - Doro Een oudje en tsja..typisch Doro 9.Holy Diver - Killswitch Engage Nog een oudje, maar live bevalt het me wel beter 10.Catch The Rainbow - Glenn Hughes e.a. Klasse-uitvoering, en van de stem van Glenn moet je houden 11.I - Oni Logan e.a. Brrr.... 12.Man On The Silver Mountain - Rob Halford e.a. Het nummer is tijdloos alleen zingt Rob het wel heel raar/naar 13.Ronnie Rising Medley (A Light In The Black, Tarot Woman, Stargazer, Kill The King) - Metallica Onverwachte goed, deze productie mogen ze vaker gaan gebruiken :-) 14.This Is Your Life - Dio De meester zelf, toch een crematie-liedje met onmiskenbare klasse 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Kan die cover nog lelijker? :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Manmanman... weer helemaal in een Dio-fase. Voor mij onder te verdelen in vier fasen: 1. Eerste vier albums: heerlijke klassieke hardrock a la de platen die Dio met Black Sabbath maakte, maar dan een tikkie energieker met flitsender gitaarwerk (al zijn de riffs, buiten Holy Diver een tikkie minder legendarisch); 2. de jaren '90: lekker op zijn tijd. Lock up the wolves: erg onderschat, maar lekker helder bluesy geluid, Strange Highways (die moet nog aan bod komen) en Angry Machines (meest verguisde album, was ie zelf ook niet blij mee... maar ik kan hem prima hebben. Heb hem al vanaf release in 1996). 3. de laatste jaren .... Magica heb ik niets mee, Killing The Dragon is een mooie opleving, Master of The Moon kan ik ook weinig mee. Creatieve dip... 4. Heaven & Hell anno 2011 ... Lekkere laatste plaat (beter dan de laatste met Ozzy). Helaas niet meer live kunnen zien... En dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn periode in Rainbow....Heel vet, jammer dat On Stage mij tegenstaat door die ellendig lange solo-spots... |
|
O. "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." |
|
http://www.013.nl/programma/4597/dio-returns Ronnie James Dio als hologram terug op het podium. Weet niet wat ik er van moet denken. Je zou haast gaan kijken om er een indruk van te krijgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Kun je gelijk door naar Zappa........ http://www.blabbermouth.net/news/frank-zappa-hologram-tour-coming-next-year/ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik weet nog niet of ik er heen ga. Naar Zappa sowieso niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vind het op zijn zachtst gezegd onsmakelijk om op zo'n manier met overleden artiesten (of mensen überhaupt) om te gaan. Zowel bij Dio als Zappa. Letterlijk over lijken nog een paar stuivers proberen te verdienen. Met live optreden heeft het sowieso nog maar weinig van doen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Met uitzondering van misschien Freddie Mercury, omdat dat zijn laatste wens was.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heel misschien ja. Maar dat is dan een uitzondering. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik vind het ook wanvertoningen. Maar aan de andere kant: zolang mensen ervoor blijven betalen en dit soort schertsconcerten blijven bezoeken, faciliteren ze het ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
mensen gaan ook al jaren naar van die coverbands, snap ik ook niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goh, vorig jaar naar Queen Extravaganza geweest en dat vond ik echt top. Beter dan wat Queen zelf doet met die flapdrol van Idols. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Queen hadden ze na de dood van Freddie eigenlijk al in de ijskast moeten zetten. Zeker live. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |