|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
bah, krijg er nog steeds kippevel van... ik heb hem helaas maar 1 keer live kunnen aanschouwen, en dat was vorig jaar graspop. stiekem had ik gehoopt dat ik hem hier nog eens zou kunnen zien... ik heb wel de eer gehad hem te ontmoeten, ik denk dat het een jaar of 10 geleden is toen hij een signing sessie in roermond had voor de magica tour, en ik zijn "slaafje" mocht spelen. (oeioei, dat klinkt fout... anyway, ik moest ervoor zorgen dat de heren kregen wat ze wilden enne, voor de viezerikken onder ons: qua drinken en eten dus ) Ik vergeet het nooit meer, de hele band zat bier te zuipen, en meneer wilde melk hebben. jammer dat ik geen camera had toendertijd, dat zou een prachtfoto geweest zijn. hij haalde qua lengte mijn oksel nog niet eens. een geweldig heerschap. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik snap nog steeds niet waarom er bij een newsitem op Facebook betreffende zijn dood, door duizenden mensen "I like this" wordt geclicked... "Ja, ik vind het erg leuk dat ie dood is! Laat ik eens op LIKE klikken." Eeeeehhhhh... Bruce Banner |
|
dt is meer een "respect" dan een "like", tenminste voor mij toch. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
En toch staat het ENORM dom, vind ik. Bruce Banner |
|
Computers, bedacht door mensen...jeweettoch... Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Iemand al iets gespot? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
De FRS heeft Dio albums voor € 6.50. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ja absoluut. RIP!!! Ik heb hem gelukkig nog gezien op Waldrock 2009.Ik zou er heen gaan 1 aug. in Heerhugowaard.Maar dat gaat dus niet meer door! moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Jij bent wel lichtelijk geobsedeerd door prijzen van cd's en platen of niet ? |
|
quote: joh! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik zou 2 december naar 013 gaan, maar helaas.... Boeiender |
|
quote: Ik zou niet durven. Dat topic was naar aanleiding van iemand die van elke cd die had de prijs wou weten. Dus waarom geen appart topic daarvoor. Verder ben ik benieuwd of mensen dit aangrijpen om er een slaatje uit te slaan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
@Dentz: aha. gelukkig. Heb zelf zojuist de eerste order met 10.000 "My parents went to a Dio concert and all I got is this lousy t-shirt" shirts besteld in China, die gaan straks een voor een ebay op. Maar goed, serieus, wat een klote zooi zeg. Had liever Ozzy eerst zien gaan, die voegde toch weinig meer toe op muzikaal gebied. Dio sprong vorig jaar nog vrolijk over het podium en zonder die klote ziekte zou 'ie het volgens mij nog tien jaar doen, zonder kwaliteitsverlies van zijn geweldige stem |
|
quote: Haha, dat vind ik als een ouder die moet kiezen tussen twee kinderen. Ik had alleen tot een jaar geleden nooit verwacht dat Ozzy Dio zou overleven (volgens mij Ozzy zelf ook niet, haha). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dit nieuws is dus geheel langs mij heen gegaan. De metalwereld heeft een groot icoon verloren. Bazzio Attacks!!! |
|
Na Peter Steele nu ook RJ Dio verloren. And the heroes keep falling...... Vaarwel Holy Diver... More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: http://www.metalhammer.co.uk/news/sick-church-planning-on-picketing-the-funeral-of-ronnie-james-dio/ Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat een idioten. |
|
Harde bazen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hopelijk hebben die gasten een ouderwets houten kerk... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wat zijn dat toch nare lui. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Baptisten moeten sowieso dood. Allemaal. Geen uitzonderingen. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 22-05-2010 17:20] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |