|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Mwah, misschien dat Dio wel van Dio gehoord heeft: http://www.roadrunnerrecords.com/BLABBERMOUTH.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=124067 ( ) edit: Zou RJ Dio trouwens management hebben voor commerciële doeleinden of kunstzinnige doeleinden? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-12-2009 12:24] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wel suf van die advertentie idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het herstel gaat blijkbaar goed: Voor volgend jaar is hij al bevestigd met Heaven & Hell: http://se.sonispherefestivals.com/ 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: |
|
Ronnie pre-metal: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit las ik net op metalfan: Ondanks dat er gisteravond valse berichten her en der op het internet waren over de dood van Ronnie James Dio, is de legendarische zanger vandaag toch overleden, zo is te lezen op zijn website. De zanger, wiens echte naam Ronald James Padavona was, is vanmiddag vredig heengegaan (tegen 8 uur 's ochtends lokale tijd). Bij Ronnie James Dio werd vorig jaar maagkanker geconstateerd. De laatste tijd waren er berichten dat hij aan de beterende hand was, maar hij heeft nu alsnog de strijd tegen de ziekte verloren. Dio werd in de jaren '70 bekend met ondermeer zijn werk bij Rainbow, en hij volgde in 1979 Ozzy Osbourne op als zanger van Black Sabbath. Na enkele albums verliet hij Black Sabbath weer en begon zijn eigen band Dio, waarmee hij tot voor kort nog altijd actief was. Enkele jaren terug herenigde hij zich met zijn Black Sabbath collega's Tony Iommi en Geezer Butler in de band Heaven & Hell, waarmee hij komende zomer weer zou touren. Het mocht helaas niet zo zijn. Ronnie James Dio is 67 jaar oud geworden. RIP. Een van de beste (in mijn ogen de beste) metalzangers is van ons heengegaan. see you at occultfest! |
|
AAAAAARGH!! Echt kut.... Requiescat In Pace. Here kitty kitty kitty! |
|
Euh, check het dodentopic. Hij schijnt dus niet overleden te zijn. Boeiender |
|
Helaas toch wel... |
|
Inderdaad. Klote. Boeiender |
|
Hier ben ik toch wel even stil van... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Helaas inmiddels toch overleden. Las het op de officiële Dio site kort voordat die plat ging door het vele verkeer. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
RIP Jammer van zo'n icoon. |
|
Luister nu naar Temple Of The King van Rainbow en verdomme de koude rillingen lopen over mijn rug. Vannacht als ik thuiskom na het werk toch weer eens de Live In Munich DVD van Rainbow opzetten en lichtelijk aangeschoten geraken terwijl Dio's stem me betovert. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Een legende....mijn zoon zal zijn naam met trots verder dragen "Welcome to the world Ronnie, from Ronnie James Dio" And all the fools sailed away.... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Godnonder, dat is een groot verlies. Evenals de dood van Debbie Abono... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
RIP Kwam altijd sympathiek over. |
|
RIP Ronnie. |
|
quote: Vlug even gegoogled. Moeder van Billy? Here kitty kitty kitty! |
|
[quote]Op 16 mei 2010 22:01 schreef zijschroeier het volgende: Vlug even gegoogled. Moeder van Billy? edit: vast niet, kijk nog effe verder.... Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Zij was de manager die Possessed hielp doorbreken en destijds zeer actief in de eighties metal scene van Californië (waar San Francisco ligt) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Oude drummer Twisted Sister is ook overleden vandaag... Damn, draai nu Mob Rules. Jammer nieuws dit.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |