|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik las het net. Ook geveld door kanker. Wat een idiote dag. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Tering! Dat terwijl het een paar weken geleden nog zo goed met haar ging. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Die was kennelijk al op 14 april overleden maar is vandaag pas bekendgemaakt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:O? Ik had hem anders al vaker gezien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
RIP |
|
Na Steele nog een icoon uit de Metal, erg jammer. |
|
Zeer triest nieuws. R.I.P. Ronnie James Dio bub |
|
Presies hetgeen wat Burzum neer gezet heeft spookte ook door mijn kop! Eerst Steele en nu Dio. Slecht nieuws allemaal! |
|
r.i.p dio |
|
Zonde. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
:-( |
|
Geweldige zanger en een groot gemis derhalve. Dat hij maar niet te veel pijn gehad heeft .... En eigenlijk volstaat er natuurlijk maar één gebaar in deze .... \m/ |
|
RIP. Ik begon me net een paar maanden terug wat te verdiepen in z'n muziek, vond het vroeger verschrikkelijk en nu juist gaaf (het meeste van z'n oeuvre dan). Kwam er ook vandaag achter dat ik woesndag nog door z'n geboortestekkie Portsmouth ben gereden en dat hij de zang deed in Love is all van Roger Glover. Zo leer je nog eens wat feitjes. En omdat het zo'n gaaf nummer is: Je moeder. |
|
Blij dat ik hem met Heaven and Hell vorig jaar op Graspop nog heb mogen aanschouwen. Geweldig optreden was dat RIP Ronnie! Faustian Spirit of the Earth |
|
Op Wacken heerschte hij (en de rest van de band) ook de pan uit. Echt heerlijk gewoon. Zo enorm jammer dat dat nu dus allemaal verleden tijd is. |
|
R.I.P. \m/ |
|
In the misty morning, on the edge of time We've lost the rising sun, a final sign As the misty morning rolls away to die Reaching for the stars, we blind the sky We sailed across the air before we learned to fly We thought that it could never end We'd glide above the ground before we learned to run, run Now it seems our world has come undone Oh they say that it's over And it just had to be Ooh they say that it's over We're lost children of the sea, oh We made the mountains shake with laughter as we played Hiding in our corner of the world Then we did the demon dance and rushed to nevermore Threw away the key and locked the door Oh they say that it's over, yeah And it just had to be Yes they say that it's over We're lost children of the sea In the misty morning, on the edge of time We've lost the rising sun, a final sign As the misty morning rolls away to die Reaching for the stars, we blind the sky Oh they say that it's over, yeah And it just had to be Oh they say that it's over Poor lost children of the sea, yeah LOOK OUT! the sky is falling down! LOOK OUT! The world is spinning round and round and round! LOOK OUT! The sun is going black, black LOOK OUT! It's never never never coming back, LOOK OUT! R.I.P. Dio... Bareuh... |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Reacties op SN geven ook aardig het niveau van deze site weer. http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2010/05/zanger_dio_67_dood.html Maar keihard RIP. Niet mijn ding maar een groot zanger is heengegaan... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Echt wel, draai nu 'Egypt (The Chains Are On)' dubbel kippenvel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Benieuwd hoeveel mensen nu Dio platen te koop aan bieden voor Joodse prijzen ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wow.. tragisch. Ben blij dat ik hem nog een paar keer live heb kunnen zien, zowel solo als in H&H combo. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |