|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wel. Zo ga ik al jaren naar de Bruceband als ze in de buurt staan, een meer dan degelijke degelijke Springsteen-coverband die voor vijftien euro gewoon ruim drie uur het dak er afspeelt. Pink Floyd-coverband Pink Project idem. Er zijn zat coverbands die iets neerzetten waar de oorspronkelijke artiest een vacuĆ¼m achter heeft gelaten en waar toch nog steeds een publiek voor is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Ik ook niet. Gaat ook nergens over, zoals Dave hier even mooi illustreert: http://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/379060-dave-grohl-werd-keihard-afgewezen-voor-een-foo-fighters-coverband Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Iemand de ode aan DIO door Paul Gilbert al gehoord? Persoonlijk trek ik de instrumentale versies slecht. Kort samengevat: Dit soort dingen moet je gewoon niet doen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-04-2023 8:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dio wordt al jaren uitgemolken. Zelfs door zijn eigen voormalige bandleden. Vooral treurnis troef. Die show met een virtuele Ronnie was wel het dieptepunt. Het beste wat ik van al die tributes gezien heb was Ronnie James Dio - The Memorial Concert. Jaycee leek qua stem heel goed op die van Ronnie. Ik snap alleen niet wat de toegevoegde tributewaarde van Lisette van den Berg was. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-04-2023 10:00] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die Joe Berassi remix van het Holy Diver abum klinkt wel erg lekker zeg. En geen fade-outs, dus het originele einde. Hoe Invisible nu naar een climax toewerkt is echt meesterlijk. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Coverbands van originele artiesten boeien me niet. Speel maar eigen werk, of "in de stijl van"... Ik koop wel opnamen die er nu op de markt komen; Lidl en Aldi hebben die platen en de cd's liggen bij de witte boekhandel. Vaak oude radio-optredens of bepaalde concerten van een toer waar ze dan de rechten op hebben. Vaak wel aardig voor de heb, soms een kutgeluid en soms ook echte pareltjes. Van Dio heb ik Summerfest 1994: https://www.discogs.com/release/18623929-Dio-Summerfest-1994-Live-Radio-Broadcast Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |