|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook leuk, alleen een beetje jammer van die vieze huidskleur. Against God and Government |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Jij niet dan? Boeiender |
|
Ik verbaas me erover dat die rapper niet aangeklaagd is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: +1 |
|
+2 Snap ook niet ie er mee weg komt, Dio heeft wereldwijd miljoenen platen verkocht. Een icoon. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
De meeste liefhebbers van de rapper Dio zullen de 'echte' Dio niet eens kennen, denk ik. quote: Hou oud ben jij, 12? |
|
Nee, want dan had ie de aangebrande Dio wel leuk gevonden. |
|
Wat FA zeg :') Against God and Government |
|
quote: Dat wordt natuurlijk al gauw gezegd, niets mis mee natuurlijk. Maar ik vrees het ergste, waarschijnlijk zal zijn maag verkleind worden, en hopelijk geen uitzaaiing richting andere organen. En als hij nog ooit op het podium komt te staan dan zal dat pas over een paar jaren zijn. Waarschijnlijk ziet hij er dan een stuk ouder uit dan als hij geen kanker had gehad. Wendy en Ronnie hebben blijkbaar wel genoeg geld voor de operatie, dat was rond de eeuwwisseling bij 2 Chucks wel anders. Hopelijk waren zijn optredens afgelopen zomer niet de laatste. |
|
quote: Poep is bruin, poep stinkt, negers zijn bruin.. dus negers stinken. Duuhhh |
|
quote: Volgens mij is het wel een verschil of je een Engelsman of een Amerikaan bent... Boeiender |
|
quote: Wie is de Engelsman dan in het rijtje? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Volgens mij Dio toch? Of niet? Nee dus, mijn excuses. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 27-11-2009 11:39] Boeiender |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik wentel mij in schaamte. Boeiender |
|
quote: I love the taste of victory... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Oeh, ass to mouth dus? Boeiender |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Awwww, sorry. En dat de kleine man met de grote stem snel weer beter mag zijn. Boeiender |
|
quote: Over dat laatste zijn wij het in ieder geval eens... welhaast wonderlijk! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het verschil zit 'm eerder in het feit of je de zanger van Death, Testament of fucking BLACK SABBATH bent. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 27-11-2009 11:55] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Het verschil zit hem niet in band maar in kapitaal....en dat je waarschijnlijk meer krijgt bij Sabbath is dan mooi. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het zit hem er vooral in of je een ziektekostenverzekering hebt. Of miljoenen op de bank. Dat kan natuurlijk ook. Onbekende Amerikaanse bands nemen de gok. Die slapen soms in de oefenruimte, omdat ze niet eens geld voor een huis hebben. In Nederland zijn er wel bandjes die om minder urgente redenen kappen, maar dat terzijde. Overigens was Chuck Testament destijds ook gewoon verzekerd, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 01-12-2009 0:44] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |