|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
21 augustus: Six Feet Under in de Cameleon te Bussum. Entree 10 euro |
|
Om 21:00 neem ik aan. |
|
Zijn geen vast supports. Die gaan wij regelen |
|
En welke supports gaan jullie regelen dan ? Als jullie betere support acts hebben dan Baroeg is er wel een kleine kans dat ik m'n trollenkop bij jullie laat zien. |
|
Zodra het bekend is zal ik het posten! En uiteraard worden het brute supports |
|
Ik en m'n trollenkop wachten ongeduldig af. |
|
heheh we zijn hard bezig. Ideeen voor een supportband zijn altijd welkom. Wie weet kunnen we er wat mee. |
|
quote: Ik geloof dat een of ander bandje uit Zeeland, genaamd Hatred, iets van Death Metal tracht te maken. Wellicht is dat wat? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
De enige Nederlandse band die muzikaal gezien het zou verdienen voor SFU te openen is Putrefied. Wellicht is het Belgische In-Quest ook een leuke optie. |
|
Putrefied en In Quest ? Laat me niet lachen. D'r zijn echt wel veel betere NL en Belgische bands. |
|
Noem ze eens die dan ook nog muzikaal op SFU trekken. Dat bands als Aborted en Severe Torture beter zijn dat weet ik ook wel maar dat past er dan weer stukken minder bij. |
|
Zou leuker zijn voor de afwisseling, en wat een bruut package verzin je eigenlijk nu..Aborted, Severe Torture en Six Feet Under. Dan mogen ze van mij de entree prijs wel opschroeven naar 20 euro, dan nog zou ik d'r bij aanwezig zijn....Putrefied is gewoon een 13 in een dozijn band. Maar da's dan ook mijn mening. |
|
quote: Weer bruine armen aan het halen Fudge? Putrefied staat al in rotjeknor. Verder zijn Aborted en Severe Torture zeker goed, maar er hangt een fiks prijskaartje aan. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Wat nou "weer" Thijsje? En bij wie dan als ik mag vragen? Ik kan de vraag ook weerleggen: Weer pogingen aan het ondernemen om de band die zonder jou en je gezemel en hielenlikkerij nog wel het meeste bereikt hebben aan te prijzen? |
|
quote: Je ontwijkt mijn vraag dus gewoon, erg sneu. En daarbij probeer je ook nog eens onder het "slijmbal" argument uit te komen, door mij hetzelfde onder mijn neus te wrijven. Kom joh, ga weer lekker in een hoekje zitten janken dat je zelf geen band hebt, zodat je nu maar moet slijmen voor een ander doel. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Wat ben je toch een ontzettende sneue kutkneus. Nogmaals: Bij WIE ben ik WEER een bruine arm aan het halen? |
|
quote: Hahaha, dankjewel, ik zat er gewoon op te wachten. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Tuurlijk. Dat is altijd nog makkelijk dan he beantwoorden van vragen nietwaar? Waar hadden we dat niet eerder gezien? |
|
quote: Pffff....en dat van iemand die niet meer dan "nee, jij!" kan uitstamelen. Maar goed: jij probeert om een of andere reden een bruine arm bij Putrefied te halen, door ze aan te prijzen. Wellicht is het dat als je Noord-Hollandse bands aanprijst, je weer het zeepje mag laten vallen in gezelschap van Ome Horst? Putrefied staat al in Rotterdam, dus de programmeur van de Cameleon zal heus wel door hebben dat deze band er bij zou kunnen passen. Verder: oa. door mijn inzet(of gezemel, zoals jij het noemt) hebben we Vader mogen supporten. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
kankerzooi, In Rotterdam begint het feestje met SFU al om fucking 15:00......da's kloten. dat wordt voor twee dagen vrij vragen. goddomme. |
|
Dan kom je toch naar Cameleon! Altijd vet geluid ook en op een zaterdag |
|
quote: Kijk dan eens in het topic voor de Baroeg... |
|
quote: Precies. En voor een zaterdagavond lijkt het mij sterk dat je vrij moet vragen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Bruine arm bij Depje aan het halen? |
|
quote: Misschien wel, misschien ook een rode arm What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |