![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ik zou een mooi vrijstaand huis kopen aan de rand van het bos (huisje op de hei ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 09-03-2001 11:38] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
je ziet het al ... ik heb hier niets in te brengen ![]() ![]() |
|
1 miljoen ... Hmm eerst een vet hard feest in ATAK geven, gratis bier gratis vreten voor iedereen. Dan een kasteeltje in Finland kopen (met T1 lijn) en dan daar de rest van me leven daar rentenieren, beetje schrijven, beetje muziek (leren) maken. Gewoon weg van het verrotte drukke nederlandse. ![]() |
|
Vrijstaand huis kopen in the middle of nowhere waarin ik een studiootje kan vestigen. ![]() En als er nog geld overblijft een feestje in mijn tuin houden waar ik Dimmu laat optreden! ![]() "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Eerste ff een stukje grond kopen, dan een huisje (laten) bouwen. En dan meteen een goede auto kopen! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
terug van de dood ![]() |
|
ik zou lekker niks doen! gewoon dumpen op de bank, en dan lekker blijven pinnen tot het op is ![]() ![]() |
|
ik zou weggaan en wegblijven...... ![]() |
|
ik zou het doneren aan afrika ![]() ![]() |
|
quote:Over ouwe koeien gesproken, maar euh.. dit topic was dus opgericht toen de gulden nog bestond ![]() ![]() |
|
Hier alles verpatsen en naar azië verkassen. Daar een mooi huis bouwen en een bedrijf starten. en van de zon genieten. ![]() |
|
Ik zou meteen me baan opzeggen en het eerste beste vliegtuig pakken. Kan me niet schelen waarheen zolang ik hier maar weg ben. Verder zou ik de schulden van me ouders aflossen en een huis voor ze kopen en dan met de noorderzon vertrekken..... bla...bla...bla... ![]() |
|
Ik laat dit berticht niet staan ivm de momentele gevoeligheid van dit bericht. [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 21-02-2002 20:25] ![]() |
|
uhm... uitgeven aan dingen diek graag doe - muziek - concerten (maar dat valt onder muziek) - renske ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ivm quote verwijderd [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 21-02-2002 20:26] ![]() |
|
quote: I.v.m quote op quote verwijderd [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 21-02-2002 20:27] ![]() |
|
met 1miljoen zou ik een klein studiootje beginnen en waarschijnlijk daar de grootste deel van mijn tijd doorbrengen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
ik zou 5 ton wegzetten en 5 ton meenemen op swerelds grootste jacht op comics(zijn er nog maar etterlijke 1000en die ik nog wil hebben)boeken,cd en kleding van de bekende menselijke geschiedenis My madness, my sadness ![]() |
|
Lekker relaxen en verder gaan waar ik mee bezig was, maar wel wat luxer... Deus et Nocta no faciunt fustra ![]() |
|
1 miljoen ??? tja,............................ Een eigen huisje, met in de tuin een BUBBELBAD voor 6 personen. en de rest van het geld ??? Rente vangen ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote:Toch niet dat bubbelbad waarvan ik een keer een clip voorbij zag komen op TheBoX ![]() ![]() |
|
quote: Chillen chillen chillen in het bubbelbad !! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() (en m'n eigen kroeg beginnen) [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 21-02-2002 21:26] ![]() |
|
Klein vraagje, dat milljoen, is dat gerekend in Nederlandse gulden, Belgische frank of in Euro? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Pound Sterling! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |