|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Neen Kankerlul |
|
quote: En wat maakt die ADO supporters dan zo gaaf? |
|
volgens mij heeft twente ook een behoorlijk goede aanhang |
|
quote: Omdat ik uit Den Haag kom natuurlijk Kankerlul |
|
quote: Dus je vind Balkenende ook wel gaaf? |
|
quote: Nee sorry dat dan weer niet Kankerlul |
|
quote: Ik denk dat Jan - Peter jou wel mag. Ik zal hem die foto's even mailen |
|
quote: hahahaha viespeuk Kankerlul |
|
quote:Pffft. Moet jij zeggen: |
|
Dit is een gedich voâh Silvie Mès Wèfie breng je zellef toch nie zau van de wès Zeg maah tege je lauvâhboy Ik ben gein hoeâh maah jâh sextoy Raffie wilde maah 1 ding haure En dat ware nie die spreikkaure Toch is ut wel grappig om te zien Dat raffie as een kind van tien hùilend naah papa Koeman ging Pappie pappie gaui de handoek in de ring Nei jonge zè papa Koeman wès We gaan nie stoppe voâh jâh en Mès Praubeâh toch te scaure zaun dan geif je ze hun vediende laun En na de wedstrèd zeg ik opput jâhrnaal wè zèn zielig en dit is nie normaal Dus Silvie kut voâh je dat dit je auvâhkwam maah je bent en blèf die hoeâh ùit amstedam KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ahahahaha!!! lazer op met je breda Kankerlul |
|
quote: Hehehe Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Djurgardens ingemaakt |
|
MOEHAHAHA! GEWELDIG! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Yep, Feyenoord hard onderuit gegaan tegen Utrecht Hartstikke mooi Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Kanker Utrecht. En met name die vieze kanker Van Der Haar. Maar het volk heeft weer bewezen slimmer te zijn dan de overheid (as if tha's surprising) Ze zongen: En op de Keileweg is het altijd een feest Sylvie Meis kan het weten, ze is er geweest. Zoals ik eerder zei vind ik dat je mensen van buiten het voetbal niet hoort te betrekken maar dit vond ik schitterend. Hier kan namelijk niemand iets tegen doen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ...waarmee de stelling bewezen is dat: Teletekst supporters hebben altijd de grootste bek en het zijn de grootste kneuzen. En ga nu maar lekker een drol pijpen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Forza Utreg! no text supplied |
|
quote:en zo is ook maar weer bewezen dat Feyenoordfans het slechtst tegen hun verlies kunnen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mijn god ontzettende bladhark van een "NEC"Robert. Teletekst-supporters moeten gewoon dood. Maakt niet uit voor welk team ze zijn My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Vlegel van me! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gaat het hier nou nog over voetbal offeh.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Den Bosch - Ajax: 0-5 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: hahaha. Utrecht kampioen!! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-09-2004 16:53] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |