|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vervelend? Ja. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
echt balen dat ik Ooijer en Stekelenburg heb no text supplied |
|
quote: Ga me alsjeblieft niet vertellen dat dit een poging was om grappig over te komen, al is het maar om jezelf in bescherming te nemen. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Lastige loting voor FCU. Moeilijkste tegenstanders zijn ook nog uit. 3e plaats moet toch zeker mogelijk zijn. Ik denk dat ik maar naar Belgie ga |
|
quote: Yeah! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Toch leuk dat we eindelijk weer steigende zijn op de UEFA ranking! Nu nog 8, maar Portugal op plek 6 is al 3 teams kwijt dit jaar en Griekenland 1 (goed gedaan AZ!), dus we kunnen de coefficient flink opschroeven dit jaar. Nu alleen nog die Belgen van onze rug af houden (Bron: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2005.html) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Cool! Als we stijgen krijgen we toch meer teams geplaatst? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Moeten we wel in de Top 6 komen, dus dat wordt nog lastig. We hadden eerst meer teams maar zowel Portugal als Griekenland zijn ons destijds gepasseerd, waardoor we een directe Champions League plek verloren. Nu is het de vraag of je echt wel weer een plek terug wilt hebben, aangezien we dan weer naar 7 teams gaan en dan wordt de hele zooi weer gedeeld door 7 in plaats van 6, dus dan klappen we wederom als een baksteen naar beneden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Inderdaad, Dat Porto de CL en de Uefa Cup had gewonnen in 2 jaar heeft ons geen goed gedaan ondanks dat Feyenoord een duit in het zakje had gedaan met hun Uefa cup. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Dit is offtopic, maar een erg grappig bericht van vi.nl quote: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-10-2004 12:36] |
|
Joden gaan eraan ole ole! Hoerenveen heeft het goed gedaan vandaag! ...was dit kwetsend? Dadelijk wordt ZM gestaakt net als ADO-PSV. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-10-2004 22:13] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Triestig. Moeten voetbalwedstrijden van de politieke correcte festijnen worden waar alleen slogans als "geef 'm van jetje" of hup,hup,hup (vul hier je favoriete team) wint de cup" mogen worden ge-uit? Om te Janken. Scheldpartijen horen al sinds mensenheugenis bij voetballen. |
|
Ik hoor net op Studio Sport dat de wedstrijd uiteindelijk niet meer doorging wegens dreiging van geweld richting PSV-supporters en ADO-bestuur. Ajax - Heerenveen was ook lachen, 1-3 en vette ruzie tussen Sneijder en Sonck en helemaal tussen Lobont en Heitinga no text supplied |
|
Mooie actie dat stopzetten van die wedstrijd; hopelijk word de wedstrijd niet opnieuw gespeeld en hebben ADO en PSV hier beiden geen punten uit gehaald. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-10-2004 1:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: alsof PSV er wat aan kan doen! no text supplied |
|
Het is lullig voor die clubs maar ivm de punten dan beter voor de andere clubs. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oh, wijze rukker. Verlicht ons en vertel waarom het zo goed is dat de wedstrijd gestaakt is. Verlicht ons nog meer en vertel waarom PSV gestraft zou moeten zijn voor iets wat de ADO supporters deden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Voetbal staken is altijd een goed idee .. afschaffen is nog beter, kut sport die miljoenen kost |
|
quote: Het levert ook wel een beetje geld op denk ik. |
|
quote:voor de clubs ja ... |
|
quote: een club is net bijv. Philips, V & D of een bedrijventerrien; levert werkgelegenheid, indirect inkomsten aan omliggende horica, belastingen en vermaak voor veel mensen. Dus het is niet alleen kommer en kwel naar mijn mening. |
|
Nou wat een lol beleef ik eraan .... Kapotte treinen, vernielingen en elke keer als er voetbal op TV is, is er verder geen zak op tv te doen. Lijken wel christenen die voetballers ... |
|
quote: Werklozen kosten de samenleving meer. |
|
Ranglijst ZM United 1 FC Trapveld 113.6 113.6 1171 20.8 2 The Judges 101.6 101.6 5077 16 3 Heersch 95.7 95.7 8356 11.6 4 Innerlogic FC 91 91 11396 20 5 Deine Lakaien 88.8 88.8 12936 18.9 6 FC Den Heus 87.3 87.3 13923 12.9 7 Geraerts 87.2 87.2 14000 15.5 8 FC Heersch 66 66 26710 11.3 9 Conventus 7 65 65 27174 13.3 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |