|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben geen supporter; ik ben een liefhebber The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: aha ok. Ik dacht eigenlijk aan ajax. Misanthrope: kan het nog groter [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-08-2004 13:34] |
|
joepie de eerste punten zijn binnen voor Willem II!! |
|
Hoppakee! 2-2 tegen de lampkes! |
|
quote: Denk niet meer dat dat ervan komt Nou ja, gelukkig hebben jullie altijd nog Anastasiou! PS: pokke-AZ, ik begon er net een beetje lol in te krijgen N.E.C. doet weer mee! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Sterf! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
mijn broer gaat weer voetballen das nooit goed voor het nederlandse voetbal we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Vandaag kaartje voor de UEFA cup gekocht. Vette heersch |
|
quote:nog meer liefhebbers? [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 03-09-2004 0:21] |
|
Ik heb me ingeschreven, moet het alleen wel bijhouden Edit: godverdomme, ik zie nu dat ik mijn team nooit afgemaakt heb. Helemaal geen punten. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-09-2004 0:34] |
|
quote:Proefdraaien tot 17 september Het spel start aan het begin van de competitie. De telling voor de eindstand gaat pas in vanaf vrijdag 17 september. Zo kun je wennen aan het spel en kun je zien welke van je 18 eredivisiespelers je het beste kunt inzetten. Je kunt gedurende de hele proefperiode je selectie nog aanpassen. Daarna kun je pas weer tijdens de winterstop een aantal nieuwe spelers selecteren. Ongeacht de proefperiode kunnen nieuwe deelnemers zich gedurende het gehele seizoen registreren en voor de resterende periode meespelen. |
|
ik doe mee no text supplied |
|
OK. Wie is wie? Ik prijk (zoals altijd als het spel nog niet begonne is...) bovenaan! NecRobert = Innerlogic FC Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik heb Deine Lakaien als team no text supplied |
|
Jebes = Geraerts (had even bar weinig inspiratie voor een tot de verbeelding sprekende teamnaam) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik doe ook mee |
|
quote:Mies = Conventus |
|
|
|
quote: Altx = FC Trapveld Maar ik heb van ronde tot ronde nog flink geëxperimenteerd. Mijn definitieve team zal maar in heel weinig nog lijken op het team van de eerste competitiewedstrijd. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb wel een leuke ploeg nu denk ik: Babos Grujic - Maxwell - Greene Slot - Landzaat - Boutahar - Hofs Vennegoor - Koné - van de Haar Kampioenen!! |
|
Grujic? Ja daar haal je punten mee. Minpunten wel te verstaan... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kopsterk bij corners en vrije trappen. |
|
quote: neem dan ooijer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |