|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
voetbal...... |
|
zeiken over voetbal... no text supplied |
|
quote: Joden gaan eraan, ole, ole! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: moeten we nou dit topic definitief gaan staken? no text supplied |
|
quote: Hehe. Ik heb zelfs op CNN een berichtje over ADO-PSV meegekregen vanmiddag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hamas, Hams, Temmink aan het gas. Dit raakt kant nog wal. Maar voor de rest: ADAU ADAU! KANKAHJAUDE!! |
|
Kut ado, hoop dat ze die waardeloze club met nog waardelozere supporters snel verbannen uit de eredisivie! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
zeg dat maar eens als je voor de North Side staat. |
|
quote: Zeg maar is tegen de nazies dat het teringlijers zijn als je voor hitler staat. Same shit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kut wedstrijd vandaag. 3-0 bij Groningen... Maar het komt goed, daar ben ik zeker van. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-10-2004 0:01] |
|
Alsof ADO het alleenrecht op spreekkoren heeft, tsss. Dan moeten er heel wat wedstrijdjes eerder gestopt gaan worden. Oud Vuil. |
|
tja.. ik verwacht over twee weken ook wel wat. Dan speelt FCU thuis tegen PSV. |
|
quote: Ach ado is vaak bezig met ongein uit te halen, dan heb ik het over supporters uiteraard. Zoiets komt dus niet uit de lucht vallen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Vanavond had je op tv kunnen zien dat er een voorgeschiedenis aan vooraf is gegaan; verder had je kunnen zien dat er behoorlijk wat op het veld gesmeten werd; en dan nog; ADO heeft de punten harder nodig dan PSV en mocht het voor PSV uiteindelijk toch verschil uitmaken dan wordt het aan het eind van het seizoen alsnog beslist. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb zo'n gevoel dat Ronald Koeman binnekort opstapt bij Ajax..groot gelijk, wat speelde ze een ongelofelijke kutwedstrijd tegen Heerenveen.. |
|
quote: Onzin. Ajax doet het niet denderend maar ze hebben pas 1 (lees: een) wedstrijd verloren. De weg naar ontslag is veel langer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
3-1 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Met RBC gaat het niet zo erg fijn + |
|
quote:Nee, is een van de zwakste teams op dit moment. Maar ze hebben nog een behoorlijke ziekenboeg volgens mij. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Het was 1-3 en niet 3-1..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
X X X headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Mooie week voor PSV! En Ajax... Ach, die vinden zichzelf na de winterstop terug en worden nog mooi 2e . |
|
quote: Qua voetbal heb ik een topweek achter de rug Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Gadver, dat fuckin'@$%&^$%#&*^#$ RBC schiet nog geen deuk in een pak boter. Ik denk dat ik maar naar NAC overloop. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |