quote:
Op 25 augustus 2004 0:35 schreef Chelman het volgende:
Zelden zo een domme uitspraak gehoord.
Ja. Boeien. Ik heb ook regelmatig met Shinji, Buffel en Pi-Air gesproken... Ze doen allemaal hetzlefde....ze doen altijd leuk en aardig tegen je. Terecht natuurlijk aangezien je hun salaris medebetaalt maar je moet geen illusies hebben dat hij je zo'n toffe peer vond dat hij even zijn ziel gaat blootleggen.
En verder zou ik me schamen voor een gesprek met die gek. Zelfs een maat van mij die een enorme F-side jood is, trekt Sla-Dan Elleboog 'Ibrahimovic' heel slecht.
Nog iets: zijn totale onwil om Nederlands te leren kennen terwijl hij toch voor een oer-nederlandse bedrijf werkt geeft ook een deel van zijn karakter bloot. Kijk maar naar Kezman, Romario, Ronaldo etc.
tja, ik kan ook niet zeggen dat ik het hiermee niet eens ben, maar hij was relaxt toendertijd, en kan wel een aantal zinnen nederlands en weet precies wat je zegt, als je het rustig articuleert, maar dat vertikken van neerlandsch práten dat is iets zweeds waarschijnlijk, larsson kan er ook wel wat van en doet het ook (bijna) nooit
jouw voorbeelden van ono, thomas en pierre gaat niet op hierbij, die zijn in het veld en erbuiten sportief, té soms als je het mij vraagt, helpen opstaan tegenstanders, laat lekker liggen die mongool he bah
galasek mist in je rijtje goed sprekende nederlanders, toen ik hem tsjechisch hoorde praten onlangs in een interview vond ik het hem ook compleet niet sieren...
wie weet las zlatan nederlands gaat praten zou je ook liever willen dat hij weer engels erbij pakt?