|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Inderdaad, Dank u Wat een mooie pot |
|
uitslagen? Bruce Banner |
|
Het valt mee, ietsjes op mijn rug en bovenarmen. |
|
quote:Utrecht - AZ: 3-2 Beker: Feyenoord - PSV: 1-1 (PSV wns) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Utreg - AZ 3-2 DIkke heersch dus Godver de pilsjes hebben goed gesmaakt Oja, PSV gewonnen na strafschoppen. |
|
Ik gun het Kutreg wel maar wel jammer dat hierdoor de joden 2e worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
dank. en gefeli Bruce Banner |
|
Feyenoord is tuig, Ajax potverdomme. |
|
quote: Dank u. Het is trouwens Utreg. Dat laatste is inderdaad jammer, maarja Utreg heeft 3 punten. |
|
quote: Plattelandsbewoners hebben geen recht van spreken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En ook bedankt |
|
quote: Utreg, Kutreg....ik sein allochtoon en ik moeite heb met spellen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zeker wel, plattelandsbewoners zijn een stuk Hollandser dan wat er zoal in Rotterdam woont. |
|
Voor het eerst in mijn leven had ik vandaag een lichte voorkeur voor Feyenoord. Dit omdat ik graag een finale Fey -Ajax wilde zien (dat blijven toch de mooiste wedstrijden). Maar ach na het zien van die zielige Rotterdamse koppies had ik er al snel weer vrede mee. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hoerenveen da's pas zielig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: He, hou eens op |
|
Die club zo gaan noemen, dat is nog eens stijlvol Bruce Banner |
|
quote:We zullen het zien...1 mei Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dag van de arbeid. De noeste arbeiders uit Rotterdam gaan per definitie zegevieren. Rotterdam boppe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tsja, dag van de arbeid op een zondag... Ik zie nu Gullit na de 0-2 van Samaras alweer het hoofd heffen richting hemel: "Waarom?!?!" Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Forza Utrecht! Hehe, nu heeft Ajax de CL plekje weer in eigen hand Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik zat ook een beetje te twijfelen, opzich is Feyenoord 2x verslaan in de Kuip natuurlijk de perfecte goedmaker voor een toch tegenvallend seizoen. Maar na afegelopen zondag geloof ik niet dat de Amsterdamse supporters nog langer welkom zijn (mocht Ajax vandaag winnen). En wat is een finale nou zonder de supporters? En Ajax heeft natuurlijk nog wat goed te maken tegen die lampies. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Woon jij in de bergen dan??? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Haha, ja, maar ik denk dat Ajax weinig kans maakt. In de finale is Hiddink d'r weer bij + Cocu, Ooijer (hoewel ik Bogelund ook een erg goede speler vind) en Vennegoor (of Robert wat mij betreft). Je hoeft maar een paar weken terug te kijken hoe dat afliep, hehe. Dus hup, PSV op weg naar de trilogie, hehe. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |