|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
MARC ALMOND IN ZIEKENHUIS Marc Almond (47), de zanger van Soft Cell, ligt zwaargewond in het ziekenhuis. Zijn toestand was kritiek, maar zou nu stabiel zijn. Almond had zondagnamiddag een motorongeluk. Hij zat als passagier in een sidecar en botste op een auto. De motorbestuurder raakte eveneens gewond. Soft Cell scoorde een wereldwijde hit met "Tainted love". Het nummer werd de best verkochte single van 1981. Het duo Almond en David Ball splitte in 1984. "The last night in Sodom" werd hun laatste album. Bron: TV1 Teletekst , hpelijk overleeft ie het anders is er weer een icoon van de 80's wave weg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Dude... lees vorige pagina onderaan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tja, sorrie hoor, zag het op teletekst en had die post nog niet gezien, maar het is en blijft zpijtig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Britney neemt een carrière-break Britney Federline-Spears is van plan haar carrière voorlopig op een laag pitje te zetten. De zangeres kondigde dit nieuws op haar website aan in een persoonlijke brief gericht aan haar fans. Mevrouw Federline heeft genoeg van het hectische leven dat zij sinds haar 15e leidt, en wil samen met manlief Kevin zo snel mogelijk een kindje op de wereld zetten. Het 22-jarige idool had al aangekondigd met een brief te komen waarin ze haar diepste geheimen zou onthullen. "Ik hoop dat jullie ermee om kunnen gaan. Deze brief veranderde mijn leven en ik hoop dat mijn fans 'm willen lezen", meldde ze onlangs al aan haar fans. In de brief laat ze behalve de aankondiging te stoppen weten hoe geweldig ze het vindt om getrouwd te zijn, en hoe ze geniet van simpele dingen als tv-series kijken. Britney beloofde haar fans regelmatig via haar website van zich te laten horen. |
|
quote: Icoon van de homo scene, ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En was het nog gezellig Jenje? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Icoon van de 80's wave/newwave scene ja. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Icoon? 2 gruwelijk verschrikkelijke hits maken nog geen icoon. Ik krijg nu nog koude rillingen als ik aan zijn muziek denk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik krijg ook kippevel als ik aan zijn nummers denk maar wel in positieve zin, vooral bij Bedsitter Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik snap niet dat je zo'n enorme dosis wansmaak kan verdragen....brrr. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Daar heb ik maar één iets op te zeggen Chelman: Over smaak valt niet te discuteren. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Nee kut is kut ... |
|
quote: Over kwaliteit en kitsch wel. Er is smaak maar er is ook zoiets als wansmaak. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ehh... is die kerel van voor mijn tijd ofzo? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Tainted love is toch niet van Soft Cel? Gewoon een cover? Dacht ik? Ah, Gloria Jones 1964. Zelfs voor mijn tijd, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-10-2004 22:50] Oud Vuil. |
|
quote: Als je uit '85 komt, is een boel muziek "voor jouw tijd". Oud Vuil. |
|
quote:Relatief gezien is een voel muziek zelfs van voor jouw tijd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Maar ik heb de spannendste tijd in metal bewust meegemaakt, zo rond 1985 was dat. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-10-2004 22:58] Oud Vuil. |
|
Pfff... Maar ik moet dus iig blij zijn dat ik die kerel niet ken, want hij is enorm gay? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Tsja, gayer kun je volgens mij niet zijn. Hij zag er ook altijd een beetje "eng" uit. FF zoeken.. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-10-2004 23:09] Oud Vuil. |
|
Niet écht stoer, hehe. Oud Vuil. |
|
white niggah bling bling |
|
Ieks. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hiermee komt de Groen Slinkse aap uit de mouw. Groen staat blijkbaar voor groen van jaloezie. Maar dat wist iedereen eigenlijk al. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |