|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
teleurstelling dat de brand vanzelf uitging? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:http://www.stateoffartmetalstore.nl/ |
|
In Assen heeft de politie eergisteravond een 17-jarig meisje bevrijd die woensdag was ontvoerd door een stel Armeniërs, en werd vastgehouden in een woning. Het meisje is afkomstig uit Groningen en is inmiddels terug bij haar ouders. De politie sluit niet uit dat het plan was om het meisje naar het buitenland te ontvoeren. Eén van de Armeense ontvoerders zou met het meisje hebben willen trouwen. In totaal zijn vier arrestaties verricht. De politie kon snel ingrijpen omdat een getuige het nummerbord van de auto van de ontvoerders had opgeschreven. ------------------------------------------------------------- AARRGRGGRGGRGGRAGARGARGR GODVER KUT AUSLANDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezus man denken die kut lui dat ze nou alles kunnen flikken hier!!! STERVEN MOETEN ZE!!!!! |
|
sorry dat moest er ff uit. ik word er zoooo schijtziek van al die kankerauslanders |
|
quote: van ALLE ausländer? of van de klootzakken die er tussen zitten? iets genuanceerder mag ook wel Zo ken ik een ausländer die ik best wel lief vind, namlelijk. Katharina heet ze, en ze komt uit Duitsland. Wat is je favo band? alleen maar Nederlandse artiesten? of toch stiekem ook buitenlandse bands Bruce Banner |
|
quote: Zij ook vast wel van jou. Heil Hitler! |
|
quote: je snapt toch wel wie ik bedoel. om om het toe te lichten. !!!!MOSLIMS!!!! |
|
quote: dat betwijfel ik. ik heb hen nog nooit wat bewust aangedaan. Mischien een keer beledigd maar das alles. |
|
quote: dan nog, ALLE moslims? Bruce Banner |
|
quote: Wat Lain zei. |
|
hee broekie, 'dont make slap you silly' |
|
quote: don't make me make een aantekening in your profile en ban you en back on topic! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-11-2004 22:07] Bruce Banner |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 05-11-2004 22:07] |
|
quote: Dan raad ik je aan om eens een encyclopedie te openen en kijken wat het dominante geloof in Armenie is...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Tjah, sommige mensen. F*ck hippies |
|
Nee dan die fijne gelovige blanke mensen in amerika die kleurlingen aan een brandend kruis nagelen... zolang er mensen zijn zal er onrechtvaardigheid zijn There are lessons, that sadness can only teach |
|
quote:Is het dan wel onrechtvaardigheid? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Awel, hij zegt toch echt kankerauslanders. Dus ja, de kankerlijers. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: zo kan je het ook opvatten Bruce Banner |
|
showbizz metal nieuws, Zm Boulevard |
|
Betoger dood na afrijden van been *************************************** NANCY Een betoger tegen het transport van kernafval per trein van Frankrijk naar Duitsland is overleden nadat de aanstormende kernafvaltrein hem had overreden.Daarbij verloor hij een been. Op weg naar het ziekenhuis bezweek hij. De 23-jarige Fransman had zich aan de rails bij Avricourt vastgeketend.Toen de trein aan kwam denderen,stonden zijn medebetogers op.De machinist remde nog, maar kreeg de trein niet op tijd tot stilstand. Eerder op de dag was de trein,die met twaalf verzegelde containers afval op weg was van La Hague naar Gorleben,al door actievoerders tot staan gebracht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
eindelijk eentje die zijn doel bereikt heeft met vastketen aan de treinrails ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe. Ik heb weinig medelijden voor eikels die zich aan spoor rails vastbinden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |