|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe... aanpakken die voddenballen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Maarten B. is zijn volledige naam. [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 16-08-2004 15:36] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: JIJ VREEMDGAAT, IK JOU DOODMAAK! F*ck hippies |
|
Al na één keer zou je wel conclusies trekken lijkt me... |
|
Gekke friezen ook ... |
|
ik heb vaag vermoeden dat het geen fries is, vrouw in brand steken is immers een pakistaanse sport... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heilige koeienschijt... wat een mafkees. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Of het nou een Fries is of een Pakistaan. Het blijft een mongool F*ck hippies |
|
Vind haar anders ook niet slim... |
|
quote: die hebben zelden een vriendin , trouwen gelijk op jonge leeftijd |
|
quote: Dat terwijl de Turkse geheime politie laatst nog 3 leiders van de PUK (in Irak/Vrij Koerdistan) heeft vermoord. De volkskrant is er erg goed in om Turkse propaganda over te nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 17-08-2004 11:26] F*ck hippies |
|
[laat maar] [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 17-08-2004 11:29] |
|
quote: Inderdaad, als je zo'n debiel bent dan moet je toch een klein beetje vermoeden hebben dat ie niet spoort. Maar goed, is spannend he, voor die vrouwen, van die "gevaarlijke" vriendjes. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Waarom is dit bericht aangepast? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Omdat ook ZM onder 'pers' valt en daar codes omtrend het publiceren van dergelijke namen voor gelden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
van fok. quote: hmm, dat tatoeages ongezond zijn is volgens niet echt nieuw. mijn broer heeft een grote tatoeage op z'n rug en die moest in twee sessies erop gezet worden (eerst uitlijn, dan kleuren). deels omdat dat minder pijnlijk is, maar vooral omdat het zo ongezond is. hij heeft toen ook een week met hevige koorts op bed gelezen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Doet verdori denken aan Iran, daar wordt dat erg veel gedaan [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-08-2004 12:11] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Die kerel werd bij het NOS nieuws geinterviewd en is niet anoniem. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Je mag 2 keer raden waar ik een heb laten zetten. Rotte eikel, rotte balzak, etc, etc... stelletje scrotums. |
|
tussen die paddestoelen? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ja, nee, ja. Toen groeiden er nog geen paddestoelen op. Waar? Rotte eikel, rotte balzak, etc, etc... stelletje scrotums. |
|
op je rug? groot, klein? en ergens last van? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Onzin. Daar is geen code voor. Het is een afspraak wat door bepaalde media onderlinge gemaakt is en die zeker niet bindend of zo is. Maarten Blok was het toch? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |