|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een fikse mensenkennis |
|
quote: Ach, zolang je blijft happen amuseer ik me wel hoor |
|
Het jezelf express dom voor doen is zeker wel een gevaar voor de maatschappij. Zo zijn immers R&B en de Breezah-subcultuur ontstaan. Gelukkig leid dat vaak dan wel tot gave auto-ongelukken, zoals die laatst ... 5 down! |
|
*hap* Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: WODKA-RED BULL GEEEFT JE VLEUUUUUGELSSSSSSSSSSSSS!!! |
|
niet echt nieuws, maar dit is toch wel een heel triest profiel :S Lees vooral de tekst onder de plaatjes http://www.thats-me.nl/show.php?id=21090 |
|
quote: ik weet het: Makkelijk te zeggen achter het veilige Internet...ik ben zeker niet dom. Máár ik lees geen krant, zie zelden teevee etc. dus niet instaat een mening te vormen Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Ah, zoals we in Rotterdam zeggen: "Je komp uit een ei gekropuh!" |
|
quote:*CRASH KNAL BLOED ROGGEL STERRUFFF* En dan allumaal klaguh dat duh weg guvaarluk is! |
|
quote: In Nederlands: Waar is hij uit de klei getrokken? |
|
quote: HaRsTiKkE sIeLuG jOh! |
|
quote: Maar wel een monumentjuh langs de kant van weg erbij! Guzellug om op sondag heen tuh gaAn! |
|
quote: En Un LeKkErE gRoEnAh BrEeZaH tE dRiNkUh! |
|
quote:CRASH KNAL DIEE!!!! |
|
quote: R&B HOLOCAUST!!!! |
|
quote: "Dit ben ik met mijn vriendin. Wij hebben al sinds 28 Februari 04 iets samen. Ik heb haar leren kennen via thats me . We hebben het heel gelukkig samen. " Een gelukkige goth... het moet niet veel gekker worden. |
|
"hier moet je voor uitkijken. Hij is heel gevaarlijk" kos-te-lijk!! Wat een knurft. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 22-10-2004 11:30] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Impotent door vloeken Pas op je taalgebruik! Overmatig vloeken kan namelijk impotentie veroorzaken bij mannen. Vrouwen die veel vloeken kunnen last krijgen van lichaamshaar en overmatige spierontwikkeling. Dit blijkt uit een onderzoek van de Russische wetenschapper Gennady Tsjeoerin. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat is godverdomme echt zwaar kut. Ik schrik er godverdegodgloeiendglimmendekankertyfus echt van. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik denk eerder dat het andersom is, je word impotent.. Dan wil je wel vloeken ja. Ik kreeg dit ook te lezen in een mailtje maar ik denk niet dat dit klopt... |
|
Dat hoop je! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
het grofste woord dat je uit mijn mond hoort is poep! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |