|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:*kuch* investeren in plaats van bezuinigen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
En sociaal beleid, en financieel-economische realiteitszin, en buitenlandpolitiek, en cultuur, en defensie, en volksgezondheid... Dan komen we er inderdaad nog wel eens! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:De aanpak van de milieuproblemen zijn noch links, noch rechts. Ook rechts realiseert zich dat er iets moet veranderen. Persoonlijk ben ik van mening dat we bereid moeten zijn niet alleen te betalen, maar ook ons leven aan te passen, om in harmonie met het milieu te leven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Door te bezuinigen hebben mensen minder geld om overbodige en voor het milieu schadelijke luxetroep te kopen. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 25-10-2004 15:13] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ROFL Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik hoop maar dat de beleidsmakers er ook zo over denken. En dat de linkse kant ook wat rechtse standpunten over politieoptredens, straffen en eigen verantwoordleijkheden mag worden overgenomen. (dus halsema-achtige types een straatverbod in Den haag geven zou al flink helpen denk ik ) |
|
quote: dit soort figuren zouden ze europa uit moeten zetten "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Die Jahjah is een stinkerd van het zuiverste type. Op zich misgun ik hem zijn mening niet maar ik veracht hem om zijn dubbele moraal. Het westen is volgens hem vrachtelijk maar er wel in wonen (in Engeland heb je ook al een paar van die dubbelzinninge griezels). |
|
Jahjah is dat die belg met dat baartje die weleens in nederlansche discussie programma zit en daar steets van die zinloze "weerwoorden" geeft of verwar ik hem met iemand anders? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Weer zo'n kutmoslim die geen andere denkbeelden tolereert. Ovens! (c) Dwaallicht |
|
quote: Hoezo zelfs een schaap niet? Verplicht varkensvlees laten eten en daarna een langzame doch pijnlijke onthoofding voor dat soort figuren. Allemaal. Meteen. |
|
quote: Dyab Abou Jahjah Print uit en prik op je dartbord... |
|
Ik krijg stiekum toch steeds meer een hekel aan dat moslimvolk.... spelfout weggehaald... |
|
Ah nee! Die kerel is echt te erg! Wat een agressief mannetje vind ik dat altijd zeg, volgens mij zou hij het liefst alle binnenlanders het land uitzetten. |
|
quote: Zit er wel in idd : http://ondergang.tripod.com/jajah.jpg Weet zo niet van welke datum dit artikel is [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 25-10-2004 18:14] |
|
quote:Helaas leidt een linkse aanpak van milieu- en natuurbescherming tot een ecologische ramp als gevolg van de tragedy of the commons, vide: SU, China etc. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is al een oud bericht, toch Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ja geloof het ook, maar vond het wel op toepasselijk op wat schaep zei |
|
quote: WTF, die zou meteen mogen opgepakt worden en het land uitgezet worden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Net gelezen op de nieuwssite van de VRT De VS spelen 380 ton explosieven kwijt in Irak ma 25/10/04 - Sinds het beëindigen van de grote vijandigheden in Irak zijn er bijna 380 ton explosieven verdwenen uit een opslagplaats die onder controle staat van de Amerikaanse troepen. Dat schrijft The New York Times. Volgens de voorlopige Iraakse regering zijn de explosieven verdwenen uit de opslagplaats Al Qaqaa. De daar opgeslagen springstoffen zijn krachtig genoeg om gebruikt te worden bij de ontsteking van kernwapens. Het Internationaal Atoomagentschap heeft de Verenigde Staten in het verleden al gewaarschuwd dat de explosieven in Al Qaqaa goed beveiligd moesten worden. In april 2003 waarschuwde het atoomagentschap er al voor dat terroristen zich in Al Qaqaa "met het grootste gemak aan de beste explosieven konden helpen". De Amerikaanse regering geeft toe dat er materiaal verdwenen is en zegt dat de inlichtingendienst CIA de zaak zal onderzoeken. John Kerry, de Democratische uitdager van president Bush, noemt de verdwijning zorgwekkend en heeft het over een nieuwe blunder in de Amerikaanse aanpak van de Irak-crisis. De Britse premier Tony Blair heeft herhaald dat de verplaatsing van Britse troepen van het zuiden van Irak naar het centrum van het land een "tijdelijke oplossing van bepaalde duur" is. 850 manschappen van het zogenoemde Black watch-regiment worden verplaatst naar de Amerikaanse zone, waar ze onder het bevel van de VS komen te staan. Blair zegt nu dat alles afhangt van de Iraakse verkiezingen. "Als de Irakezen erin slagen hun eigen regering te kiezen, verdwijnt elke mogelijke terroristische aanleiding", aldus de Britse premier. Rebellen vormen nieuwe groepering Verschillende rebellengroeperingen die actief zijn in de buurt van de stad Ramadi, hebben in een videoboodschap bekendgemaakt dat ze zich hebben verenigd in één groepering. Die luistert naar de naam Islamitische Beweging van de Moedjahedien van Irak. Ramadi is al geruime tijd een haard van verzet tegen de Amerikaanse bezettingsmacht. Onlangs nog raakte bekend dat er in heel Irak alles samen zo'n 20.000 rebellen actief zijn. Dat is heel wat meer dan de 2.000 à 7.000 waarover de Amerikanen het hebben. Bron:VRTnieuws.net Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Jup die bedoelde ik Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Abou is het al weer beu in het Westen. Abou Jahjah wil terug naar Libanon De leider van de Arabisch Europese Liga (AEL), Dyab Abou Jahjah, zal binnen 5 jaar België verlaten en terugkeren naar Libanon. Hij denkt in zijn geboorteland meer te kunnen bereiken dan bij onze zuiderburen, dat hij als een overwegend racistisch volk beschouwt. Abou Jahjah wil in Libanon een grote internationale Arabische beweging gaan opzetten die, zoals hij zelf zegt, tegenwicht moet bieden tegen de corrupte leiders en de gekken onder de moslimfundamentalisten. Terroristenleider Osama bin Laden noemt hij ideologisch gezien een rivaal maar de Jordaniër Abu Musab al-Zarqawi een 'klojo'. Jahjah, die enkele maanden geleden trouwde en Antwerpen voor een Brusselse allochtonenwijk verruilde, vertrekt zodra hij de AEL in België met goede opvolgers achter denkt te kunnen laten. Daarvoor heeft hij maximaal vijf jaar nodig, zo schat hij. Abou Jahjah wordt bij onze zuiderburen overwegend als een paria behandelt. Hij ziet daarom ook geen toekomst meer. ''Hoe sneller ik uit België weg kan hoe liever. Ik heb geen affiniteit met dit land''. Jahjah, die bij verkiezingen in Vlaanderen dit jaar slechts 1.700 stemmen haalde, doorbrak gisteren zijn maandenlange stilzwijgen met een interview in de krant Het Laatste Nieuws. Daarin zei hij onder meer iedere in Irak gedode Britse, Amerikaanse of Nederlandse soldaat, als een zege te beschouwen. |
|
Man uit Wormer begraaft eigen moeder opnieuw Uitgegeven: 26 oktober 2004 15:19 AMSTERDAM - Een man uit het Noord-Hollandse Wormer heeft zijn eigen moeder zelf opnieuw begraven. Dat heeft de gemeente Wormerland dinsdag bekendgemaakt. De man is zaterdag naar het graf van zijn moeder gegaan, heeft de kist geopend en zijn moeder overgeplaatst in een nieuwe kist. Vervolgens heeft hij het graf weer gedicht. Wat de beweegredenen van de man zijn geweest, is niet bekend. De gemeente Wormerland is wettelijk verplicht aangifte te doen vanwege grafschennis. Ook de echtgenoot van de anderhalf jaar geleden overleden vrouw is ingelicht. De gemeente wil zo snel mogelijk het graf in de oorspronkelijke staat herstellen. De gemeente kwam de kistverwisseling op het spoor na een melding van de uitvaartassociatie. Bij controle werd een omgewoeld graf aangetroffen met onder een dun laagje grond een nieuwe kist. |
|
Ja hobby moet je hebben he? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |